کد مطلب: ۷۶۳۴۶

استعلام تعداد خطوط موبایل با پیامک

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از ایجاد امکان استعلام تعداد خطوط ثبت شده به نام مشترکان تلفن همراه از طریق پیامک خبر داد. حسین فلاح جوشقانی با بیان این مطلب اظهار کرد: این امکان به منظور تسهیل در استعلام تعداد خطوط ثبت شده ارتباطات سیار به نام مشترکان راه‌اندازی شده و مشترکان تلفن همراه

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از ایجاد امکان استعلام تعداد خطوط ثبت شده به نام مشترکان تلفن همراه از طریق پیامک خبر داد.

حسین فلاح جوشقانی با بیان این مطلب اظهار کرد: این امکان به منظور تسهیل در استعلام تعداد خطوط ثبت شده ارتباطات سیار به نام مشترکان راه‌اندازی شده و مشترکان تلفن همراه می‌توانند با ارسال کد ملی خود به سرشماره 3000504901 از تعداد خطوط ثبت شده به نام آنها در اپراتورهای تلفن همراه کشور با خبر شوند.

وی با اشاره به اینکه همچنان امکان استعلام تعداد خطوط از طریق مراجعه به سایت mobilecount.cra.ir وجود دارد تاکید کرد: مشترکان می‌توانند از طریق یک خط تلفن همراه که مطمئن هستند متعلق به خودشان بوده و اطلاعات آنها مانند کد ملی به درستی ثبت شده است، تعداد خطوط ثبت شده به نام خودشان را استعلام کنند.

به گزارش تسنیم، او افزود: مشترکان تلفن همراه در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در تعداد خطوط ثبت شده به نام خودشان برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از خطوط می‌توانند شخصاً به دفاتر خدمات مشترکان اپراتورها مراجعه کنند و با ارائه کارت ملی از تمامی خطوط به نام خود آگاه شده و برای قطع هر یک از سیم‌کارت ها اقدام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.