کد مطلب: ۵۸۸۴۲۰

چرا باید کنکوری‌ها از محصولات حرف آخر استفاده کنند؟

چرا باید کنکوری‌ها از محصولات حرف آخر استفاده کنند؟

یکی از مهم‌ترین مراحلی که هر دانش‌آموزی در دوران تحصیل خود باید آن را سپری کند، برگزاری آزمون کنکور است. بهترین راه‌حل برای دانش‌آموزان و داوطلبان استفاده از یک منبع در کنار کتاب درسی است. موسسه حرف آخر در این شرایط به کمک داوطلبان کنکور می‌آید.

بدون شک یکی از مهم‌ترین مراحلی که هر دانش‌آموزی در دوران تحصیل خود باید آن را سپری کند، برگزاری آزمون کنکور است. بسیاری از داوطلبان صدها منبع آموزشی را برای قبولی در کنکور مطالعه می‌کنند. اما متاسفانه نتیجه دلخواهی کسب نمی‌کنند. بهترین راه‌حل برای این دانش‌آموزان و داوطلبان استفاده از یک منبع در کنار کتاب درسی است. موسسه حرف آخر در این شرایط به کمک داوطلبان کنکور می‌آید.

شاید بسیاری از داوطلبان با نام حرف آخر آشنا باشند و از پکیج‌های این موسسه برای قبول در کنکور استفاده کرده‌اند. موسسه حرف اخر در سال ۱۳۹۰ توسط عبدالرضا منتظری مدرس ریاضی این مجموعه تاسیس شده است. این موسسه برای تمامی درس‌های عمومی و تخصصی پکیج‌های متنوعی ارائه می‌دهد. همین موضوع موجب می‌شود که داوطلبان به راحتی یکی از پکیج‌ها را متناسب با نوع نیازی که دارند برای خود انتخاب کنند.

پکیج‌های ابتدایی، متوسطه اول و کنکوری حرف آخر تولید شد

موسسه حرف آخر با افتخار سبک نوینی را که در آموزش کنکور بنا نهاده بود به مقطع متوسطه اول و ابتدایی گسترش داده است، در این راستا شما می‌توانید نمونه تدریس‌های رایگان این مقاطع را صرفا با ارسال پایه تحصیلی خود به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۴۰۳۵ دریافت کنید.

چرا موسسه حرف آخر ؟

ما در این مقاله تلاش می‌کنیم به صورت خلاصه به داوطلبان توضیح دهیم که چرا این موسسه، محبوب‌ترین موسسه آموزشی در کشور است. همچنین یک هدیه ویژه برای شما عزیزان خواننده این مقاله نیز در نظر گرفته‌ایم. شما عزیزان می‌توانید با ارسال کلمه رایگان به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۴۰۳۵ پکیج ۱.۵ میلیون تومانی ۵ روز با حرف آخر را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

استفاده از تصاویر و انیمیشن

معمولا در بیشتر موسسات کنکوری از نیمکره چپ داوطلبان برای آموزش مفاهیم استفاده می‌کنند. اما موسسه حرف آخر با یک روش جدید به سراغ داوطلبان می‌آید. تمامی مطالب و مفاهیمی که در پکیج‌های حرف اخر به داوطلبان آموزش داده می‌شود همراه با تصاویر و انیمیشن است. همین موضوع موجب می‌شود که مطالب در نیمکره راست داوطلبان ثبت شود. مطالبی که در نیمکره راست داوطلبان ثبت می‌شود برای یک مدت طولانی در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند.

استفاده از روش‌های کوتاه محاسباتی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های موسسه حرف آخر، استفاده از روش‌های کوتاه محاسباتی است. درس‌هایی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی درس‌های محاسباتی در کنکور هستند و هر کدام از این درس‌ها، فرمول‌های زیادی برای یادگیری دارند. حرف آخر این موضوع را با یک راه‌حل ساده به نام الگو حل کرده است. تمامی درس‌های محاسباتی با استفاده از چند الگو ساده به داوطلبان آموزش داده می‌شود. به عنوان مثال استاد منتظری در درس ریاضی از الگوهایی مانند الگوی بادبادک، الگوی تیرانداز و … استفاده کرده است تا داوطلبان با روش‌های کوتاه محاسباتی، مسائل زیادی را حل کنند.

حل تست‌های کنکور

اساتید حرف آخر در تمامی پکیج‌های آموزشی، سوال‌های کنکور در سال‌های اخیر را حل می‌کنند. تمامی سوالات کنکور به صورت کامل و جامع در هر مبحث آموزشی بررسی می‌شود و اساتید روش‌های حل سوال را به داوطلبان آموزش می‌دهند. در کنار حل تست‌های کنکور، اساتید روش‌های حل تست را نیز به داوطلبان آموزش می‌دهند تا آن‌ها در یک زمان مناسب و معقول، سوالات کنکور را حل کنند.

حرف آخر در کنکور با محصولات حرف آخر

داوطلبان زیادی به دنبال قبولی در کنکور هستند و تمامی زمان خود را برای قبولی در این آزمون سپری می‌کنند. متاسفانه خواندن صدها منبع و مطالعه چندین کتاب به صورت همزمان برای داوطلبان دشوار است و کار داوطلبان با این روش سخت‌تر می‌شود. حرف اخر به داوطلبان پیشنهاد می‌کند در کنار مطالعه کتاب درسی تنها با مطالعه پکیج‌های حرف آخر بهترین نتیجه را در کنکور کسب کنند. همین حالا دست به کار شوید و سایت رسمی و مرکزی حرف آخر مراجعه کرده و نمونه تدریس‌های اساتید این مجموعه را مشاهده کنید و با خیال راحت یکی از پکیج‌ها را انتخاب نمایید.

https://harfeakhar.com

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.