کد مطلب: ۳۱۷۰۵۷

استمرار بارش باران در اکثر مناطق کشور/ آسمان نجف و کربلا صاف است

استمرار بارش باران در اکثر مناطق کشور/ آسمان نجف و کربلا صاف است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز با فعالیت سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور بارش پراکنده همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی ، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز سامانه بارشی علاوه بر نیمه شرقی و زاگرس مرکزی در سواحل شمالی دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان قزوین، البرز، تهران و سمنان فعال است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: از بعدازظهر امروز در بخش‌هایی از یزد، کرمان، هرمزگان، فارس و چهار محال بختیاری رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

به گفته گودرزی؛ امروز گیلان و نیمه غربی مازندران ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: روز دوشنبه با تضعیف سامانه بارشی در نیمه شمالی بارش پراکنده در زاگرس جنوبی واقع در استان فارس، هرمزگان، کرمان و بخش هایی از خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان و در بعدازظهر ارتفاعات زاگرس مرکزی، شرق لرستان و غرب اصفهان رخ می دهد.

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای نجف و کربلا افزود: امروز و فردا آسمان نجف و کربلا صاف و در برخی ساعات با وزش باد همراه است.

گودرزی با اشاره به اینکه آسمان مهران غبار آلود و با وزش باد همراه خواهد بود، بیان کرد: برای شلمچه و مریوان مه صبحگاهی همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی می شود که از فردا به تدریج دمای هوا در تمامی استان‌های کشور افزایش یابد.

وی در پایان آسمان امروز تهران را بارانی اعلام کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.