کد مطلب: ۶۷۰۱۶

اشتیاق لهستانی ها برای خرید نفت ایران

اشتیاق لهستانی ها برای خرید نفت ایران

لهستان تلاش می کند برای تأمین خوراک پالایشگاههای نفت خود، نفت ایران را جایگزین نفت روسیه کند.منابع صنعتی اعلام کردند لهستان نفت ایران را جایگزین نفت روسیه می کند و نفت خام نوع اورالز روسیه راهی بازار آسیا خواهد شد.شرکت معامله گر مرکوریا که زمانی بزرگترین فروشنده نفت خام اورالز در لهستان به شمار می

dd15bf07002db33d47cbbc99b7a87441_XL.jpg لهستان تلاش می کند برای تأمین خوراک پالایشگاههای نفت خود، نفت ایران را جایگزین نفت روسیه کند.منابع صنعتی اعلام کردند لهستان نفت ایران را جایگزین نفت روسیه می کند و نفت خام نوع اورالز روسیه راهی بازار آسیا خواهد شد.
شرکت معامله گر مرکوریا که زمانی بزرگترین فروشنده نفت خام اورالز در لهستان به شمار می آمد، در حال تعطیلی فعالیتهای خود و تخلیه مخازن نفتی در پایانه گدانسک لهستان است.
این شرکت برای بیرون بردن نفت خام اورالز، از نفتکش آتلانتاس استفاده خواهد کرد که یک محموله دو میلیون بشکه ای از نفت ایران را به بندر گدانسک منتقل می کند.
با این همه، سخنگوی مرکوریا اعلام کرد این شرکت همچنان به فعالیت در بازار لهستان علاقمند است و در سالهای آینده، به تلاش برای فروش محموله های نفت خام اورالز در این کشور ادامه می دهد.
شرکت لهستانی لوتوس به تازگی یک محموله دو میلیون بشکه ای از نفتخام تولیدی ایران را خریداری کرده و قرار است محموله یاد شده در میانه ماه اوت سال جاری میلادی در لهستان تحویل داده شود.
به گزارش خبرگزاری رویترز، دو شرکت روسنفت و تاتنفت از روسیه، با قراردادهای مستقیم و از راه خط لوله همچنان به عرضه نفت به لهستان ادامه می دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.