کد مطلب: ۵۹۶۶۰۶

همخوانی موتور و گیربکس، اصلی‌ترین نقاط قوت آریزو ۵ توربو

همخوانی موتور و گیربکس، اصلی‌ترین نقاط قوت آریزو ۵ توربو

مشتریان همخوانی موتور و گیربکس آریزو ۵ توربو را از اصلی‌ترین نقاط قوتش می‌دانند.

مشتریان همخوانی موتور و گیربکس آریزو ۵ توربو را از اصلی‌ترین نقاط قوتش می‌دانند.

شرکت مدیران‌خودرو بعد از رونمایی خودرو آریزو ۵ توربو مورخ ۱۳ آبان ماه اقدام به برگزاری یک تست درایو با حضور تقریبا ۱۰۰ نفر از مشتریان بالقوه آن خودرو در پیست آزادی نمود. بعد از انجام تست درایو مشتریان به بیان نظرات خود در مورد نسل سوم آریزو ۵ پرداختند که در مجموع بکارگیری گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته CVT و همخوانی آن با موتور ۱۵۰۰ سی‌سی توربو آریزو ۵ جدید از نکات قابل توجه برای مشتریان بود.

همچنین سایر امکانات رفاهی اضافه شده به نسل سوم آریزو ۵ مانند: فرمان برقی، اتوهلد و ترمز پارک برقی و تغییرات کلی فضای داخلی خودرو از جمله داشبورد جدید، دیسپلی ۸ اینچی مجهز به سیستم جهت‌یاب، درچه‌های افقی سیستم تهویه مطبوع تنظیمات تاچ سیستم تهویه مطبوع و ترکیب چرم مشکی و فیرکربن برای بسیاری از حضار در تست درایو جذاب و مورد توجه بوده و ظاهر کابین را مدرن و جوان‌پسند نموده است.

خودرو آریزو ۵ توربو جدید در آبان ماه توسط مدیران‌خودرو با قیمت ۶۸۰ میلیون تومان عرضه گردید و شرایط فروش آن می‌توان به پیش پرداخت حداکثر ۵۰ درصد و اقساط تا ۶۰ ماه اشاره نمود. جهت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت مدیران‌خودرو مراجعه فرمایید:

https://mvmco.org/arrizo5/

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.