کد مطلب: ۳۰۴۶۱۷

اطلاعیه بانک ملت در خصوص انتشار خبر مرتبط با پرونده سکه ثامن

اطلاعیه بانک ملت در خصوص انتشار خبر مرتبط با پرونده سکه ثامن

روابط عمومی بانک ملت در اطلاعیه‌ای با بیان این که سقف تراکنش‌های سکه ثامن تفاوتی با سایر مشتریان و پذیرنده‌ها نداشته، نسبت خانوادگی متهم پرونده سکه ثامن با رییس شعبه بانک ملت را هم تکذیب کرد.

با توجه به نشر خبری مبنی بر نامحدود بودن سقف تراکنش‌ها و ارتباط خانوادگی متهم پرونده موسوم به سکه ثامن ، به منظور تنویر افکار عمومی موارد ذیل را به اطلاع عموم می‌رساند:

به گزارش تجارت‌نیوز، پایانه پرداخت اینترنتی سکه ثامن نزد این بانک براساس مقررات و شرایط حاکم بر فعالیت شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پرداخت(PSP) بوده است و سقف مبلغ هر تراکنش در پایانه های اینترنتی برای این پذیرنده مانند سایر پذیرندگان ۵۰۰ میلیون ریال و در پایانه هایUSSD، ۲ میلیون ریال بوده و تفاوتی با سایر پذیرنده ها و مشتریان این بانک نداشته است.

همچنین تخصیص پایانه پرداخت اینترنتی به شرکت مذکور به استناد مجوزهای نماد اعتماد الکترونیکی(enamad) و سایر مستندات براساس الزامات شاپرک بوده است.

لازم به ذکر است براساس بررسی های به عمل آمده، وجود هرگونه نسبت خانوادگی متهم پرونده (آقای زاهدی فر) با رییس شعبه یا کارکنان بانک ملت نیز تکذیب می گردد و تاکید می کند، ساز و کارهای فنی و نظارتی در سامانه های این بانک به گونه ای است که امکان اثرگذاری شخص در عملیات بانکی و تراکنش های غیرحضوری اساساً و مطلقاً وجود ندارد.

مزید اطلاع هموطنان عزیز، بانک ملت همواره رعایت دستورالعمل ها و مقررات ابلاغی بانک مرکزی ج.ا.ا و همکاری با نهادهای نظارتی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است و در مورد اخیر نیز کلیه اطلاعات مرتبط با متهم و تراکنش شرکت سکه ثامن حسب دستور مقام قضایی در اختیار پلیس فتا قرار گرفته است.

روابط عمومی بانک ملت از رسانه های محترم نیز انتظار دارد پیش از بازنشر تمام یا بخشی از خبر مذکور، نسبت به سندیت موضوع اطمینان حاصل فرمایند. بدیهی است براساس رویه های حرفه ای در حوزه رسانه و در راستای صیانت از نام، نشان و اعتبار بانک ملت، سهامداران، مشتریان و کارکنان آن، این بانک حق پیگرد قانونی نشر و بازنشر این خبر خلاف واقع را محفوظ می دارد.

منبع:‌ روابط عمومی بانک ملت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.