کد مطلب: ۶۵۴۲۱۱

افرادی که از سال ۸۹ یا ۹۳ یارانه نگرفتند، بخوانند

افرادی که از سال ۸۹ یا ۹۳ یارانه نگرفتند، بخوانند

دومین اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اطلاع خانوارهای جامانده از دریافت یارانه به دلیل انصراف یا عدم ثبت نام، منتشر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دومین اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اطلاع خانوارهای جامانده از دریافت یارانه که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ یارانه دریافت نکرده‌اند یا از سال ۱۳۹۳ به دلیل انصراف یا عدم ثبت نام، مشمول یارانه مذکور نبوده‌اند منتشر شد.

بر اساس گزارش ایسنا ، در متن این اطلاعیه خطاب به هموطنان آمده است: در صورتی که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ ، یارانه نقدی دریافت نکرده‌اید یا به دلیل انصراف یا عدم ثبت نام از سال ۱۳۹۳ مشمول یارانه مذکور نبوده‌اید و متقاضی بررسی شرایط مالی و اقتصادی خود برای دریافت یارانه کمک معیشتی جدید هستید، می توانید طی سه ماه آینده نسبت به ثبت مشخصات خود در سامانه‌ای که به زودی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام کنید.

در صورت تأیید درخواست، یارانه کمک معیشتی جدید از ابتدای اجرای برنامه محاسبه و به خانوار تعلق خواهد گرفت.

برای این موضوع نیازی به مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست و موضوع صرفا از طریق سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها که به زودی در دسترس قرار می‌گیرد، قابل پیگیری است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام بنده کارگر بازنشسته تامین اجتماعی هستم در سال ۹۸یارانه معیشتی ایجاد شده ولی به بنده که چهار سر عایله هستیم ندادن بنده فقط یه خونه مسکن مهر دارم که زندگی میکنم و حتی خود رو هم ندارم و همچنین هیچ در آمدی جز حقوق بازنشستگی ندارم حالا دلیلش چیه که بمن تعلق نگرفته
    خواهشمندم پاسخ و راهنمایی کنید

  • ناشناس

    سلام من اصلا شرایط ثپت نام یارانه رو نداشتم تا الان الان که ثپت نام کردم کل مبلغ واریز میشه یعنی از سالی که یارانه شروع شد تا الان مال همون ماه رو میدن ممنون میشم جواب برید.

  • ناشناس

    باسلام‌من‌تاحالا‌یاران‌نگرفتم‌از‌قشر‌ضعیف‌جامعه‌هستم‌میخاستم‌ببینم‌ازاول‌تاحالا‌کل‌یارانم‌میدن‌ممنون‌میشم‌اگه‌جوابم‌بدید

  • زهرا

    سلام وقتتون بخیر من سال ۹۱شرایط این رو نداشتم ک برای یارانه ثبت نام کنم خواستم بدونم اگه برم ثبت نام کنم کل مبلغ رو واریز میکنن این چندسال رو

  • ناشناس

    من از سال ۱۳۹۳ یارانه دریافت نمیکنم الان ثبت کردم پیامک ثبت نامی واسم نیومده حالا دیگه جکار کنم؟؟

  • ف م

    سلام جناب سال ۹۳ یارانه نگرفتم الان هم ثبت کردم چون من تنها هستم چه باید بکنم

  • ایهان

    سلام ایایارانه ازسالی ک شروع ب دادن ووواریزشده مردم گرفته اندکسی نگرفته باشع کل مبلغ این سالهارابهص میدن واریزمیکنن

  • ناشناس

    سلام من ذبیح الله هستم دونفره من تا حالا اصلا یارانه نگرفتم ثبت نام کردیم ولی جواب بده

  • مهدی

    سلام من ازاول یارانه دریافت نکردم خونه اجارهی بچه مدرسه ای دارم‌ والا احتیاج دارم

  • ناشناس

    سلام من از سال 93 به دلیل ثبت نکردن یارانه نگرفتم تکلیف چیست لطفا راهنمایی بفرماییدباتشکر