کد مطلب: ۴۳۲۹۴۶

میرزایی:

بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی آغاز شد

بررسی اعتراضات جاماندگان حمایت معیشتی آغاز شد

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: از روز گذشته بررسی اطلاعات توسط ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی آغاز شده که تا نهم اسفند اطلاعات این افراد بررسی می‌شود و در صورتی که مشمول یارانه معیشتی بشوند از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با اشاره به آغاز بررسی اطلاعات افراد معترض در سایت hemayat.mcls.gov.ir، اظهار کرد: از روز گذشته بررسی اطلاعات توسط ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: تا نهم اسفند اطلاعات این افراد بررسی می‌شود و در صورتی که مشمول یارانه معیشتی بشوند از طریق پیامک به آنها اعلام خواهد شد.

میرزایی گفت: لیست این افراد پس از بررسی اطلاعاتشان در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار خواهد گرفت و فرایند واریز یارانه حمایت معیشتی از طریق آنها انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی ادامه داد: چهارمین مرحله از یارانه حمایت معیشتی نیز دهم اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مرحله بعدی بررسی اعتراضات ثبت شده در سایت چه زمانی است، گفت: در خرداد و آذر سال آینده و دو نوبت اعتراضات ثبت شده بررسی می‌شود.

میرزایی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا متولدین نیز مشمول یارانه حمایت معیشتی می‌شوند، یا خیر، گفت: در صورتی که سرپرست خانوار مشمول یارانه باشد به نوزاد جدید هم یارانه تعلق می‌گیرد و در غیر این صورت یارانه به نوزاد جدید تعلق نمی‌گیرد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام ما ن حقوق بگیریم ن ماشین و ن خونه ای از خودمون داریم به هزار بدبختی بیمه کارگری میریزیم خدا خوشش میاد این انصاف در حق ما با دوتا بچه لطفا تحقیق کنید صندوق وام خانگی داریم برا این حساب در گردش داریم به همون خدا قسم آخر ماه حسابمون رو چک کنید ببینم پولی رو حسابمون میمونه

  • زینب از دزفول

    با عرض سلام و خسته نباشی اخه این چه عدالتیه من کرایه نشین و شوهرم کارگر با کلی قسط و بدهی واقعا با چه چیزی حساب کردن که به ما تعلق نگرفت نه وام نه یارانه صد تومنی واقعا که با بی عدالتی پرداخت کردین این یارانه رو واقعا حق ما بود این یارانه نه اونا که ملک دارن حقوق دادن من کسایی رو میشناسم که هم خونه هم حقوق اما براشون ریختن پس ما چی ظلم کردین

  • الوندی

    چرا این صد هزارتومانو به ما ندادن مگر نی که بیمه هستم چقدر حقوق میگیرم کل حقوق ما به زور بشه دونیم ایا با دونیم یا سه ملیون میش زندگی رو چرخوند اخ ادم اینارو به کی بگیم حصرت علیم که نیست بریم بهش اعتراض کنیم

  • سینا

    این چه نوع واریزی بوده اخه بی لیاقتا،کسایی که واقعا مستحق ای یارانه بودن اصلا پول دریافت نکردند

  • ناشناس

    سلام، عذر میخوام بنده ی کارگر سادم، اگ مجوزی ب اسمگ هست فقط ب خاطر گ فتن وام بود، آیا وام های بنده رو چک کردین ک واسم نه وام یک میلیونی، نه صد هزارتومانی،و نه یا انه معیشتی از اولش پرداخت نشده کد ملی هم میذارم خواهشا چک کنین4270258802

  • ناشناس

    باورکن کنید من نه حقوق بگیرم ونه بیمه دارم ولی پولی بحسابم نیامده

  • ژ.ش

    چراهیچ عدالتی برای یارانه معیشتی نیست یکی مغازه و باغ وماشین و همه چیزداره شامل شده ولی من که هیچی ندارم مستاجرم هیچی ندادن

  • محمدجعفری

    به خدا به من هم هیچی ندادن نه وام نه معیشتی این چه عدالتی هستش بچه هم دارم مستجر حقوق ثابت ندارم گفتم بامعیشتی حداقل یه مای بی بی میگیرم !!

  • زهرا

    زهرا حبیبی شوهرم بیکاره بچه دارم مستجر هیچی ندادن نه وام نه معیشتی اینم کدملی سرپرست هم خ رسیدگی کنین به خدا لنگیم

  • ناشناس

    سلام آقا لطفا این پیام های تبلیقاتی را حذف کنید مهلت خواندن اصل موضوع را نمیدن