کد مطلب: ۳۶۷۴۸۰

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

اعضای جدید هیات‌رییسه اتاق تهران اردیبهشت مشخص می‌شوند

اعضای جدید هیات‌رییسه اتاق تهران اردیبهشت مشخص می‌شوند

رییس هیات نظارت بر اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: بعد از آن که نماینده‌های دولت در اتاق بازرگانی مشخص شوند اولین نشست هیات نمایندگان در اردیبهشت ماه برگزار و اعضای هیات‌رییسه اتاق تهران انتخاب خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یازدهم اسفند ماه سال 97 بود که در انتخابات اتاق بازرگانی تهران تمام 40 کرسی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به گروه حاکم یعنی لیست ائتلاف برای فردا رسید. حال به نظر می‌رسد در جلسات درون‌گروهی مذاکره برای تعیین هیات‌رییسه آغاز شده است. در این بین شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا مجددا مسعود خوانساری برای ریاست اتاق تهران کاندیدا و انتخاب شود.

رییس هیات نظارت بر اتاق بازرگانی تهران در پاسخ به این پرسش که رییس اتاق چه زمانی معرفی می‌شود؟ به تجارت‌نیوز گفت: اعتبارنامه اعضای اتاق بازرگانی صادر و به آنها ارائه شده است و حالا منتظریم وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزیر جهاد کشاورزی 20 نماینده دولت را معرفی کنند. به محض معرفی نماینده‌های دولت جلسه هیات نمایندگان برگزار و اعضای هیات‌رییسه تعیین می‌شوند.

ابراهیم بهادرانی اظهار کرد: اعضای هیات‌رییسه اتاق بازرگانی تهران در حال رایزنی هستند. بعد از آن که نماینده‌های دولت در اتاق بازرگانی مشخص شوند اولین نشست هیات نمایندگان در اردیبهشت ماه برگزار و اعضای هیات‌رییسه انتخاب خواهند شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مسعود خوانساری ممکن است مجددا برای ریاست اتاق تهران کاندیدا شود؟ افزود: به هر حال مسعود خوانساری سرگروه ائتلاف برای فرداست. ممکن است خوانساری مجددا رییس اتاق بازرگانی تهران شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.