کد مطلب: ۸۱۴۸۳۷

اعضای هیات رئیسه اتاق تهران انتخاب شدند

اعضای هیات رئیسه اتاق تهران انتخاب شدند

انتخابات هیات رئیسه اتاق تهران امروز برگزار شد و محمود نجفی عرب به عنوان رییس دور دهم اتاق بازرگانی تهران انتخاب شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمود نجفی عرب در انتخابات اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی تهران با ۳۲ رای به عنوان رییس اتاق انتخاب شد.

برپایه این گزارش، از تعداد ۵۱ نفر حاضر در جلسه رای‌گیری، ۱۹ رای سفید و ۳۲ رای متعلق به تنها نامزد ریاست اتاق بود.

در آغاز این مراسم «مسعود خوانساری» رییس سابق اتاق تهران با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق‌ها در سراسر کشور، تصریح‌کرد: ۲۸ خرداد تاریخ برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع،‌ معادن و کشاورزی ایران تعیین شده است.

وی با بیان اینکه اتاق تهران آخرین اتاق استانی است که انتخابات را برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: «سید مهدی نیازی» سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، افراد شایسته ای را برای حضور در اتاق بازرگانی معرفی کرد که می توانند به حل مشکلات بخش خصوصی کمک کنند و حضورشان در اقتصاد کشور موثر خواهد بود و امیدواریم با چنین ترکیب بخش خصوصی و دولت، مشکلات را به حداقل برسانیم.

برای نایب‌رئیس اول و نایب‌رئیس دوم در هیات رئیسه اتاق تهران «فریال مستوفی»، «شهاب جوانمردی» و «سید مهدی صادقی نیارکی» نامزد شدند که نیارکی با ۲۹ رای به عنوان نائب رییس اول و جوانمردی با ۲۷ رای به عنوان نائب رییس دوم اتاق بازرگانی تهران انتخاب شدند.

«عباس آرگون» با ۴۶ رای کرسی خزانه داری را به دست آورد و «فرزین فردیس» با کسب ۳۱ رأی از مجموع ۵۲ رأی به عنوان منشی هیات رئیسه دور دهم هیات نمایندگان اتاق تهران انتخاب شد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.