کد مطلب: ۳۵۴۰۰۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

گروه جدید در انتخابات اعلام موجودیت کرد / تحول‌خواهان و پیشگامان ائتلاف کردند

گروه جدید در انتخابات اعلام موجودیت کرد / تحول‌خواهان و پیشگامان ائتلاف کردند

گروه انتخاباتی پیشگامان تحول هم پا به عرصه انتخابات گذاشت. در این لیست مشترک 10 نفر از افراد شناخته‌شده قرار دارند که 30 چهره جدید نیز به این لیست اضافه خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گروه پیشگامان اقتصاد نیز در جدیدترین اقدام قرار است با گروه تحول‌خواهان یک لیست مشترک ارائه دهد.

در همین زمینه عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران درباره جزئیات گروه جدید انتخابانی پیشگامان تحول به تجارت‌نیوز گفت: تجربه هشتمین انتخابات اتاق بازرگانی نشان داد که لیستی که کمتر از 30 درصد آرا را داشتند توانستند در دوره گذشته برنده انتخابات شوند و گروه‌های دیگری همچون فعالان توسعه، ائتلاف بزرگ، تحول‌خواهان و پیشگامان 70 درصد آرا را به‌صورت مجزا در دوره قبل داشتند اما نتوانستند در انتخابات پیروز میدان شوند.

سیدحمید حسینی در ادامه اضافه‌ کرد: با توجه به همکاری چهار سال گذشته این بار قرار است برخی افراد در بدنه پارلمان بخش خصوصی که از اعتبار خاصی برخوردار هستند به‌جای رقابت با یکدیگر در یک جریان با عنوان پیشگامان تحول همکاری کنند و لیست مشترکی ارائه دهند.

او گفت: در این لیست مشترک 10 نفر از افراد شناخته‌شده قرار دارند که 30 چهره جدید نیز به این لیست اضافه خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز بدین ترتیب ائتلاف پیشگامان تحول هم پا به میدان انتخابات می‌گذارد. این گروه که متشکل از اسدالله عسگراولادی، حمید حسینی، محمدرضا بهزادیان و مجیدرضا حریری است، در دوره‌های پیشین در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران حضور داشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.