کد مطلب: ۵۰۳۵۱۴

افت جزئی نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

افت جزئی نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در هفته دوم ماه دی نسبتا با کاهش همراه بود و قیمت دلار ‌در این هفته پس از افت ۱۶۰ تومانی به رقم ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در دومین هفته ماه دی، ۱۶۰ تومان کاهش یافت و با ثبت رقم ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز پنج شنبه اندکی افزایش یافت در ادامه فعالیت بازارها این روند تداوم یافت و قیمت دلار به رقم ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو به ۳۱ هزار و ۱۵۰ تومان رسید.

روز یکشنبه علی‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی نرخ ارز در صرافی ملی حدود ۱۰۰ تومان کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۱ هزار تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، تنها قیمت یورو در صرافی ملی تغییر کرد و با افزایش ۱۰۰ تومانی به رقم ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان رسید، قیمت دلار نیز در رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز سه‌شنبه نیز تنها قیمت یورو در صرافی ملی تغییر کرد و با افت ۱۰۰ تومانی مواجه شد که بر این اساس قیمت یورو به رقم ۳۱ هزار تومان رسید، همچنین قیمت دلار در رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومانثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ثابت ماند اما در ادامه فعالیت بازارها با نوسانات متعددی مواجه شد و سرانجام قیمت دلار به رقم ۲۵ هزار و ۵۲۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۰ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی با نوسان ۵۰ تومانی روبرو شد و قیمت دلار به رقم ۲۵ هزار و ۸۶۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۳۱ هزار و ۵۶۰ تومان رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.