کد مطلب: ۲۷۶۶۴۹

افت ۳۲۹ واحدی شاخص بورس

افت ۳۲۹ واحدی شاخص بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیست و ششمین روز تیر ماه با ۳۲۹ واحد کاهش به پله ۱۰۷ هزار ۷۸۰ واحدی رسید.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۳۲۹ واحد کاهش به پله ۱۰۷ هزار و ۷۸۰ واحدی رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۵۹۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۲۲۶ ریال در بیش از ۸۵ هزار و ۹۳۱ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۹۸ واحدی، شاخص آزاد شناور ۵۲۹ واحد، شاخص بازار اول ۳۹۹ واحد کاهش و شاخص کل (هم‌وزن) ۳ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲ واحد و شاخص بازار دوم ۸۷ واحد رشد را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پتروشیمی پارس، سایپا، نفت و گاز و پتروشیمی تأمین و بانک ملت با رشد و فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی چادرملو با کاهش به کار خود پایان داد.

معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرا‌بورس با کاهش بیش از ۵ واحدی، به پله ۱۲۰۹ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۲۰۲ هزار و ۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۹۵۴ ریال در بیش از ۱۲۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه کشاورزی و دامپروری بینالود، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پالایش نفت لاوان، گروه کاغذ پارس با روند صعودی و پتروشیمی غدیر پتروشیمی زاگرس با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.