خبر مهم:

کد مطلب: ۴۲۷۶۳۴

بررسی آخرین عملکرد شرکت حفاری شمال:

سودآوری این نماد بورسی نصف شد

سودآوری این نماد بورسی نصف شد

شرکت حفاری شمال که با نماد حفاری در بورس معامله می‌شود در 9 ماه نخست امسال 690ریال به ازای هر سهم سود محقق کرده که در مقایسه با سال گذشته افت 52 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی گزارش‌های اخیر منتشر شده شرکت حفاری شمال در وبسایت کدال نشان می‌دهد، این شرکت در 9 ماهه منتهی به 30آذر امسال سه هزارو 595 میلیارد ریال معادل 690ریال به ازای هر سهم، سود شناسایی کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افتی 52درصدی را نشان می‌دهد.
شرکت حفاری شمال که با نماد حفاری و با سرمایه 5هزار و 210میلیارد ریالی در بورس تهران فعالیت می‌کند در 9 ماه نخست امسال در مجموع 20هزار میلیارد ریال بدهی داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی 14درصدی را نشان می‌دهد. همچنین بررسی درآمدهای 9ماهه این شرکت حاکی از آن است که مجموع درآمدهای حاصل از پروژه‌های مختلف این شرکت نزدیک به 60هزار میلیارد ریال بوده است.

1 2

تغییرات درآمد ماهانه حفاری

آمار فعالیت یک ماهه حفاری همچنین نشان از کاهش 30درصدی میزان درآمد این شرکت در ماه آذر دارد. بر این اساس درآمد حاصل از قراردهای مختلف این شرکت در آذر 550میلیارد ریال بوده و این در حالی است که حفاری در آبان 790 میلیارد ریال درآمد را به ثبت رسانده بود. حفاری در بازار سهام تهران در سه ماه اخیر بازدهی 50درصدی داشته و قیمت هر سهم آن در مقایسه با سال گذشته بیش از 230درصد افزایش یافته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.