کد مطلب: ۲۹۴۸۰۵

افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمالی

افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت که ترافیک در هر دو باند محورهای شمالی کشور افزایش داشته و پیش‌بینی می‌شود که این هفته محورهای مواصلاتی کشور با حجم ترافیکی بیشتری همراه باشد.

سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای شمالی کشور در هر دو محور رفت و برگشت قابل توجه است.

به گزارش تجارت‌نیوز،رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: در باند جنوب به شمال محور کرج-چالوس، از ابتدای محور تا کیلومتر ۶، آدران، سد کرج، تونل شماره پنج، سه راهی دیزین، پیچ سرهنگ و پل زنگوله ترافیک نیمه‌سنگین را شاهد هستیم. در سایر بخش‌های این محور نیز ترافیک پر حجم است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت باند شمال به جنوب محور کرج-چالوس افزود: در محدوده‌های مرزن‌آباد، پل زنگوله،‌سه راهی دیزین،‌سد کرج و آدران در این باند محور نیز ترافیک پرحجم را شاهد هستیم.

رحمانی همچنین به تشریح وضعیت محور هراز پرداخت و گفت: در باند شمال به جنوب محور، ترافیک پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد:‌در باند جنوبی محورهای قزوین-کرج و کرج-تهران به سمت تهران ترافیک نیمه‌سنگین و در مقاطعی سنگین را شاهد هستیم.

وی همچنین گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که در این هفته سفرهای برون‌شهری خصوصا از کلان‌شهرها بیشتر باشد و به نظر می‌رسد که شاهد سفرهای تابستانی با حجم بالاتری در عمده محورهای مواصلاتی باشیم.

رحمانی به وجود گرد وخاک در برخی محورهای استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این وضعیت در برخی محورهای استان همراه با کاهش دید برای رانندگان همراه است و پیش بینی می‌کنیم این وضعیت در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد. در حال حاضر محورهای زابل-زاهدان و زابل-نهبندان گرد و خاک شدیدی را شاهد هستیم.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.