کد مطلب: ۳۴۴۵۹۷

گفتگوی تجارت‌نیوز با نایب رئیس کمیسیون برنامه مجلس:

پیشنهاد مجلس برای افزایش حقوق کارمندان چند درصد است؟

پیشنهاد مجلس برای افزایش حقوق کارمندان چند درصد است؟

باتوجه به اینکه نرخ تورم از مرز 42 درصد نیز عبور کرده است، آیا نمایندگان مجلس خواهان افزایش حقوق کارمندان برای سال 98 به منظور بهبود قدرت خرید آنها هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، آیا نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهان افزایش حقوق کارمندان دولت و دستمزد کارگران برای سال 98 به منظور بهبود قدرت خرید اقشارکم درآمد جامعه هستند؟

جهانبخش محبی‌‎نیا، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با «تجارت‌نیوز» گفت: دولت براساس منابع موجود در لایحه بودجه سال 98 میزان افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران خود را 20 درصد لحاظ کرده است که به طور قطع افزایش حقوق و مزایای کارمندان حداقل 20 درصد نسبت به سال ۹7 در مجلس شورای اسلامی مصوب خواهد شد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس تصریح کرد: احتمال افزایش میزان حقوق کارمندان و کارگران برای سال آینده بیشتر از 20 درصد نیز وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهان این موضوع هستند که متناسب با روند افزایشی نرخ تورم، با ایجاد منابع مالی در لایحه بودجه 98، میزان حقوق و مزایای کارمندان را بیشتر از 20 درصد برای سال آینده افزایش دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.