کد مطلب: ۳۳۹۹۲۹

افزایش دوباره قیمت خودرو

افزایش دوباره قیمت خودرو

قیمت‌های خودرو که انتظار می‌رفت مسیر کاهشی خود را حفظ کند به‌خاطر کاهش شدید تولید با رشد قیمت روبه‌رو شدند و کاهشی که طی هفته‌های اخیر رخ داده است جبران شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بعد از 4 روز کاهش قیمت خودرو، روز گذشته قیمت خودروها تا دو میلیون تومان گران شد. قیمت‌هایی که انتظار می‌رفت مسیر کاهشی خود را حفظ کند به‌خاطر کاهش شدید تولید با رشد قیمت روبه‌رو شدند و کاهشی که طی هفته‌های اخیر رخ داده است جبران شد.

فعالان بازار خودرو می‌گویند: افزایش قیمت خودرو قابل پیش‌بینی بود. ما بارها گفته‌ایم تا زمانیکه تولید خودرو رشد نکند، قیمت‌ها به‌صورت کاذب کاهش پیدا می‌کند و دوباره مردم با رشد قیمت‌ها روبه‌رو خواهند شد.

آنها اظهار داشتند که هر گونه کاهش قیمت خودرو مقطعی و در پی اخبار پیش فروش است. وقتی چند روزی از پیش فروش خودرو بگذرد قیمت‌ها به نرخ‌های واقعی نزدیک می‌شود.

آنها گفتند ایران خودرو و سایپا عرضه خود را متوقف کردند و به نمایشگاه‌داران و نمایندگی‌های خود خودرو نمی‌دهند از این‌رو ما هم نمی‌توانیم بازار را به جهت قیمت کنترل کنیم. در بین خودروهای بازار، دو خودروی چانگان و پژو 206 صندوقدار بیشترین رشد قیمت را داشتند.

منبع: روزنامه ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.