کد مطلب: ۶۱۵۷۹۸

۳ شرکت بورسی افزایش سرمایه دادند

۳ شرکت بورسی افزایش سرمایه دادند

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال افزایش سرمایه سه شرکت بورسی نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال افزایش سرمایه سه شرکت بورسی نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید. بر این اساس داروسازی تولید دارو، ببیمه ما و خدمات فنی فولاد یزد افزایش سرمایه دادند.

داروسازی تولید دارو، با نماد دتولید ، افزایش سرمایه ۴۲ درصدی از مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به ۸۵ میلیارد تومان که از محل مطالبات و آورده نقدی انجام شده بود را نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند.

شرکت داروسازی تولید دارو طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ معادل ۳۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رساند. این مقدار نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش داشته است. دتولید با سرمایه ثبت شده ۸۵ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مبلغ ۱۶۸ میلیارد تومان درآمد فروش داشته است. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصدز افت داشته است.

۲۶۷ میلیارد درآمد از فروش حق بیمه

همچنین بیمه ما با نماد ما ، افزایش سرمایه ۲۵ درصدی از مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان که از سود انباشته انجام شده بود، در مرجع ثبت شرکت‌ها ثبت کرد. شرکت بیمه ما طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از محل فروش حق بیمه ۲۶۷ میلیارد تومان درآمد داشت. این میزان نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل ۵۲ درصد افزایش داشته داشته است.

و خدمات فنی فولاد یزد نیز با نماد خفولا افزایش سرمایه ۳۷ درصدی از مبلغ ۱۱ میلیارد تومان به ۱۵ میلیارد تومان از محل سود انباشته را در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رساند. شرکت خدمات فنی فولاد یزد در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۱۳ تومان سود محقق کرد. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۸ درصد افت داشته است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تجارت نیوز گرامی چرا نظر بنده را که بیان کردم با توافقات برجامی که قطعا” تا چند روز دیگه صورت خواهد گرفت و قیمت دلار بطور چشمگیری کاهش خواهد یافت و به تَبَع آن قیمت طلا، سکه، خودرو، ملک و….. بشدت کاهش خواهد یافت و از طرف دیگه چون تحریم‌ها برداشته میشه و مواد اولیه به وفور و آسانی وارد کشور خواهد شد و در نتیجه وضعیت کسب و کار و تولیدات و صادرات رونق خواهد گرفت و در پی آن بورس که در حقیقت موتور محرکه ی اقتصاد کشور هست بسیار عالی خواهد شد را حذف می کنید؟ !!!!! آیا این افترا، تهمت به کسی هست یا اینکه از حقیقت فرار می کنید و خوش ندارید که بورس رشد کند و صعودی بشه . دوستانم گفتند که تجارت نیوز این پیام را به نمایش نخواهد گفت ولی من باور نمی کردم!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    چطوریه بورس مثبت و صعودی ، فرابورس مثبت و صعودی ، بازار اول و دوم فرابورس مثبت و صعودی ولی نماد فرابورس ، کالا، انرزی ۳ ، نماد بورس و … کاهشی و منفی شده؟؟!!!!!!!!!!!! اگه کسی سر در میاره توضیح بفرماید.

    • اسی

      از کار اینا خدا هم سر در نمیاره مرد مومن

  • ناشناس

    اصلا چرا هیچ ارگان و نهادی توافقات انجام شده برجامی رو به اطلاع مردم نمی رساند
    مگر مصلحتی در کار باشد
    چرا حاضر نیستید یک شوک مثبت به بازار وارد شود تا به تبع آن دلار و ملک و خودرو ارزان شود

  • ناشناس

    دیگه بسه بذارین اعصابمون راحت باشه