کد مطلب: ۵۹۶۳۵۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

اخباری از افزایش سرمایه چند نماد بورسی

اخباری از افزایش سرمایه چند نماد بورسی

بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال پالایش نفت لاوان با نماد شاوان و شرکت صنایع و معادن احیاء سپاهان با نماد واحیا افزایش سرمایه دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعات کدال امروز پالایش نفت لاوان با نماد شاوان و شرکت صنایع و معادن احیاء سپاهان با نماد واحیا افزایش سرمایه دادند.

واحیا مجوز افزایش سرمایه ۷۰۰ درصدی را از محل سود انباشته صادر کرد. سرمایه فعلی این شرکت ۱۰۰ میلیارد تومان است، تعداد سهام قابل انتشار این شرکت ۷ میلیارد سهم است. موضوع افزایش سرمایه ۷۰۰ میلیارد تومانی واحیا، اصلاح ساختار مالی و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت احیا ریل ایرانیان است.

همچنین شاوان با پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده از محل سود انباشته خود افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی را ثبت کرد.

یکی دیگر از شرکت‌هایی که امروز خبر افزایش سرمایه خود را در کدال منتشر کرد، آریا ساسول بود. بر اساس این اطلاعیه هیات مدیره آریا به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۰ درصدی داده است. با این افزایش، سرمایه آریا به بیش از ۱٫۳ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سرمایه‌ گذاری‌ مطمئن
    پول بی زبان خود را به بازار سرمایه بسپارید تا با 100%تضمین افت به شما برگردانیم.
    سازمان بورس اوراق بهادار

  • ناشناس

    فقط شفافیت

  • ناشناس

    افزایش سرمایه یعنی بلوکه کردن سهام افزوده شده به مدت نا معلوم تازمانیکه قیمت اون سهم به کف برسه من 10 ها بار سهامهام افزایش سرمایه داشتن وهمشون بعد ازافزایش سرمایه زیان 30 درصدی بابت بلوکه شدن سهمهام با من تحمیل کردند. بعد از افزایش سرمایه جمع سهم بعد از افزایش وسهم جایزه از سهم قبل از افزایش سرمایه کمتر خواهد شد به زیان سهامدار وسود شرکت

  • ناشناس

    ایا بعد افزایش سرمایه قیمت سهم پائین میاد

  • مر تضی

    باسلام سال ۹۹ شبنا افزایش سرمایه خورد ۱۱میلیون قیمت تعداد سهامم بود بعد از افزایش سرمایه پولم نصف شد سال ۱۴۰۰ هم افزایش سرمایه خورد هنوز که هنوزه پنج میلیون وپنصد هزار بنده به مبلع سهامم اضافه نشده وقتی هم به کا گزاری زنگ می زنیم یک ساعت حرف بی ربط می زنه که هیچ به هیچ