کد مطلب: ۵۴۵۱۷۵

کدام نمادهای بورسی افزایش سرمایه دادند؟ / سرمایه حکشتی ۳۱ درصد بیشتر شد

کدام نمادهای بورسی افزایش سرمایه دادند؟ / سرمایه حکشتی ۳۱ درصد بیشتر شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، افزایش سرمایه ۳۱ درصدی حکشتی و ۱۲۳ درصدی غمهرا به ثبت رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از ابتدای خرداد تا کنون برخی شرکت‌های بورسی در مجامع فوق‌العاده خود تصمیم‌هایی را در خصوص افزایش سرمایه گرفتند و مجوز افزایش سرمایه برخی دیگر از نمادهای بورسی صادر شده است.

بر این اساس شرکت کشتیرانی ایران « حکشتی » در وبسایت کدال آگهی ثبت افزایش سرمایه خود را از ۱۶ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال به ۲۱ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان منتشر کرده است.

خودکفا نیز خبر از ثبت افزایش سرمایه ۲۲ درصدی خود داده است.

گروه دارویی البرز « والبر » هم از صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۳ درصدی خود خبر داده است. این شرکت سرمایه خود را از ۴۸۰ میلیارد تومان به بیش از ۷۸۰ میلیارد تومان افزایش می‌دهد.

شرکت مهندسی نصیر ماشین« خنصیر » هم از افزایش سرمایه نزدیک ۵۰۰ درصدی خود خبر داده که از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها است.

1234 1

مهمترین اخبار بازار سهام را از صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بنده خدا ده روز روزه گرفت که بورس خوب شه با ریزشهای آخر رو به آسمان کرد گفت نامردم اگه بیست روز توی رمضان نخورم

  • محمد

    بعضی از سهامها قیمتشون واقع مفت شد و بالای ۸۰ درصد به سهامدانش ضرر زده بعنوان مثال سهامهای مثل دکوثر ،خمحرکه کروی فسا کفپارس وبهمن ……. و حتی یه قیمت دو سال قبل رسیدند واقعا فروش این سهامها اشتباه محض هست و دوستانی که پیام منفی میدن و مردم را از خریدن نفی میکنند بنظرم خیلی حریض هستند و میخوان سهام را تقریبا با صددر صد ضرراز مردم بخرن لطفا نباید بحرفهایشان گوش کرد و سهامهای واقعا ارزنده را با این تورم خرید .

  • هاشم

    سلام چرا افزایش سرمایه قصفها رو نزدید نزدیک ۵۰۰ درصد هست.سازمان بورس تایید نمیکنه ۳ ماه شده لطفا پیگیر باشید واقعا سهام داراش کلی ضرر کردن صف فروش قفل داره نقد شدگی نداره اصلا

  • احمدرضا

    الان سهمهایی مثل حکشتی سوپر مفتن مخصوصا با این افزایش سرمایه ای که تو کدال تایید شده بخرید و بندازید کنار برجام به زودی تکلیفش روشن میشه انتخابات هم به زودی انجام میشه بهترین زمان خرید مفت سهامهای ارزنده همین الان هست برای رسیدن به سود در بورس باید آینده نگر بود با خرید و فروش هیجانی هیچوقت به جایی نخواهید رسید

  • ناشناس

    افزایش سرمایه چه سودی برا ما داره؟لطف کنید جواب بدهید

  • ناشناس

    خودکفا پارسال همین موقع ۲۱ هزار تومن بوده امروز ۱۶۸۵تومن نمیخرن هر روز هم ۵درصد منفی میخوره!!!!!! فاجعه اس فاجعه

  • ناشناس

    فعلا که در کنال نزولی بعضا نوسانی هستیم چون پول نیست تویه بازار ، پارسال هم اگه پول آمد به بازار بخاطر این بود که بعداز گرانی یکشبه بنزین اول دلار از ۱۱ رفت به سمت ۳۰ ، سکه از ۴ رفت به سمت ۱۶ مسکن ۳برابر شد ، و از سوی دیگر دولت بشدت سود بانکها را دستوری آورد پایین و صدالبته که رسما مردم را نیز به بورس دعوت کرد و پول خودشم آورد تویه این بازی کثیف
    این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد حالا هر دولتی که میخواد بیاد…بیاد ، (مردم دیگه اعتماد نمیکنن ، دولت وقتی پولش رو کشید بیرون با نامردی تمام و بصورت آبشاری خالی کرد و کمر مردم را شکست «اگه نرمک نرمک نقد کرده بود هرگز چنین اتفاق تلخی رقم نمیخورد»)خلاصه داغتون تازه نکنم ، فرض کنید ماشینتون دزد برده دیگه بهش فکر نکنید فقط مواظب باشید که بقیه لوازم زندگیتون رو نبره.

  • ناشناس

    افزایش سرمایه پترول چی شد , یکساله مردم سر کار هستن , حقوقی دزده خلیج فارس خجالت بکش ,,,,

  • ناشناس

    افزایش سرمایه بخوره توسرت پول خودم بده

    • ناشناس

      احسنت

  • ناشناس

    پول خودم میخوام وبس