کد مطلب: ۵۸۳۸۷۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام ناشرین بورسی افزایش سرمایه می‌دهند؟

کدام ناشرین بورسی افزایش سرمایه می‌دهند؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت کدال چند شرکت بورسی قصد افزایش سرمایه دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سمت ناشرین بورسی برخی از شرکت‌ها قصد افزیش سرمایه دارند و این موضوع را در مجامع عمومی خود پیشنهاد کردند.

شرکت فجر انرژی خلیج فارس(بفجر) با پیشنهاد هیات مدیره این شرکت قصد افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی دارد. افزایش سرمایه این شرکت به مبلغ ۱۹۵۰ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ، با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی است.

این شرکت به منظور بهبود و اصلاح ساختار مالی و اهرم کل شرکت،کاهش هزینه های مالی و افزایش سودآوری و بهبود نسبت مالکانه و رقابت پذیری شرکت در صنعت و بازار سرمایه افزایش سرمایه می‌دهد.

شرکت شرکت فولاد آلیاژی ایران(فولاژ) افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی خود را به مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته می‌دهد. سرمایه فعلی این شرکت ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.

همچنین شرکت البرز دارو(دالبر) با پیشنهاد هیات مدیره این شرکت قصد افزایش سرمایه دارد. دالبر می‌خواهد به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان معادل ۴۸ درصد افزایش سرمایه بدهد.

شرکت سرمایه گذاری سپه(وسپه) آگهی افزایش سرمایه ۷۹ درصدی خود را به مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات متشر شده از شرکت‌هایی که می‌خواهند افزایش سرمایه بدهند، شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران(گکیش) آگهی افزایش سرمایه ۶۰ درصدی خود را به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی را در سایت کدال منتشر کرد.

سرمایه 1

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.