خبر مهم:

کد مطلب: ۸۱۷۶۵۰

یارانه نقدی افزایش می‌یابد؟

یارانه نقدی افزایش می‌یابد؟

اجرای طرح افزایش یارانه برای سه دهک اول از امروز آغاز شده است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش میزان یارانه برای مشمولان تمام دهک‌ها خبر داد. میزان افزایش یارانه نقدی چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح افزایش یارانه برای همه دهک‌ها خبر داد.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح شبکه ملی اعتبار مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی یارانه به شرط خرید کالا، از سه دهک اول شروع شده اما با تکمیل زیرساختها و افزایش فروشگاهها طرح شبکه ملی اعتبار برای دهک‌های دیگر هم ادامه پیدا می‌کند.
عسگریان معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره جزئیات طرح شبکه ملی اعتبار گفت: شبکه ملی اعتبار در حوزه شبکه‌ای است که سیاست تغذیه مردم را می‌خواهد ساماندهی کند.

عسگریان درباره میزان افزایش یارانه گفت: این مبلغ سربه سر یارانه است یعنی اگر یارانه عزیزان ما در کمیته حضرت امام و مددجویان بهزیستی را 400 هزار تومان در نظر بگیریم 20 درصد شارژ می‌شود، 480 هزار تومان این مبلغ می‌تواند انشاالله و امیدوار هستیم که در آینده افزایش پیدا کند.

وی افزود: میزان افزایش یارانه در گام نخست سه دهک اول را کاملاً در بر‌می‌گیرد و حرکت می‌کند به طرف دهک‌های بعدی، اما خوب مردم عزیز ما بدانند که یارانه‌ها تقریبا ثابت است یعنی 400 هزار تومان برای سه دهک اول و 300 هزار تومان برای دهک چهار تا نه آن چیزی که اضافه می‌شود و شروع میشود به اضافه شدن فقط اعتبار است که الان در این مرحله به صورت آزمایشی 80 هزار تومان اعتبار اضافه شده .

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره جزئیات خرید از اعتبار کالابرگ گفت: اگر کسی 320 تومان را هزینه کند از آن 11 قلم بخرد آن 160 هزار تومان دیگر دائم می‌ماند و می‌تواند برداشت کند. می‌تواند بگذارد برای ماه‌های دیگر. برای مثال یک خانواده سه نفره الان یک میلیون و دویست هزار تومان می‌گیرد اگر مددجو باشد برای هر 80 هزار تومان که قرار است شارژ شود باید 320 هزار تومان خرید کنند.

به گفته مسئولان قرار است از امروز واریز یارانه و افزایش اعتبار 80 هزار تومانی آن آغاز شود. البته استفاده از اعتبار 20 درصدی منوط به خرید 320 هزار تومان خواهد بود.

مشمولان یارانه می‌توانند از طریق اپلیکیشن شما و کد دستوری ستاره 50 ستاره 1463 مربع، از جزئیات اعتبار و خرید یارانه خود مطلع شوند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لطفاً به مسئولان مربوطه بگویید هر وقت برنامه شما را دانلود می کنیم در قسمت پر کردن فرم اطلاعات می نویسد کد ملی با شماره موبایل مطابقت ندارد درحالی که سیم کارت و کدملی به نام صاحب هستند، لطفا به مسئولان مربوطه بگویید اینکه قسمتی از خرید باید از جیب مردم پرداخت کنند اصلاح کنند با عنوان مثال اگر خریدار یک روغن خرید تمام قیمت روغن از اعتبار یارانه کم شود نه اینکه مقداری از آن خرید رو از جیب خود پرداخت کند لطفا پیگیری کنید با تشکر

  • ناشناس

    سلام
    کالا برگ به چه درد من میخوره که خریدجهبزیه دارم واسه دخترم وام ازدواج هم نداره منی که حساب بازکردم رویارانه چیکار کنم چطوری خرید کنم قسط بدم