کد مطلب: ۶۸۹۶۹۰

افزایش ۱۰ درصدی سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو

افزایش ۱۰ درصدی سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از افزایش ۱۰ درصدی سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در همدان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان از افزایش ۱۰ درصدی سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در چهار ماهه نخست سال‌جاری در همدان خبر داد.

ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، حسین بشری بیان کرد: با وجود توصیه‌های متعددی که توسط پلیس و اصحاب رسانه داده می‌شود متاسفانه به دلیل سهل انگاری و بی توجهی مالکین شاهد افزایش ۱۰ درصدی سرقت‌های خرد خصوصاً سرقت وسایل و قطعات وسایل نقلیه و محتویات داخل خودرو هستیم.

وی ادامه داد: به طور میانگین روزانه حدود ۱۰ مورد سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح استان همدان به پلیس گزارش می‌شود که بررسی های اولیه حاکی است سارقین به راحتی و در کمترین زمان اقدام به سرقت و فرار از صحنه جرم کرده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه خرید و فروش اموال مسروقه جرم است و پلیس با قاطعیت با این عمل مجرمانه برخورد خواهد کرد، افزود: به شهروندان توصیه می‌کنیم هرگونه اطلاعاتی در مورد نگهداری و یا خرید و فروش اموال مسروقه دارند مراتب را سریعا با فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.