کد مطلب: ۱۷۳۰۹۵

افزایش ۲۵۵ میلیارد دلاری صادرات روسیه

افزایش 255 میلیارد دلاری صادرات روسیه

نخست‌وزیر روسیه بیان کرد که حجم صادرات روسیه در ۹ ماه نخست سال جاری میلادی، با رشد تقریبا ۲۵ درصدی به ۲۵۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.

نخست‌وزیر روسیه گفت: میزان صادرات روسیه در ۹ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۲۵ درصد افزایش به ۲۵۵ میلیارد دلار رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از خبرگزاری تاس نیوز روسیه؛ «دیمیتری مدودف» نخست‌وزیر روسیه گفت: حجم صادرات روسیه در ۹ ماه نخست سال جاری میلادی با رشد تقریبا ۲۵ درصدی به ۲۵۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد.

آمار اولیه گمرک روسیه نشان می‌دهد رشد صادرات کالاهای روسی در بسیاری از اقلام در ۹ ماه نخست امسال با افزایش روبرو شده که در نهایت مجموع ارزش آن‌ها به ۲۵۵ میلیارد دلار رسیده است؛ ضمن این‌که میزان صادرات روسیه از ماه ژانویه تا سپتامبر سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تقریبا ۵۲ میلیارد دلار افزایش نشان می‌دهد که رقمی معادل ۲۵ درصد رشد را ثبت کرده است.

«مدودف» گفت: این رقم حاکی از رشد پایدار خوب صادرات کالاهای روسی دارد. وی در ادامه گفت: افزایش قمیت‌های جهانی به رشد صادرات روسیه کمک کرده است؛ اما عامل مهم در روند صعودی صادرات روسیه به افزایش حجم فیزیکی کالاهای روسی در خارج برمی‌گردد.

نخست‌وزیر روسیه تصریح کرد: در ۹ ماه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی رشد صادرات با اقدامات حمایتی دولت با رشد خوبی به کار خود ادامه داد و شرکت‌های کوچک و متوسط ‌سهم قابل توجهی از صادرکنندگان را تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.