خبر مهم:

کد مطلب: ۴۹۱۱۷۰

افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

افزایش 500 تومانی قیمت دلار در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

ارز صرافی ملی در سومین هفته ماه آبان گران شد و قیمت دلار ‌در این هفته 500 تومان افزایش یافت و بهای این ارز به رقم 26 هزار و 850 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در صرافی ملی در هفته سوم ماه آبان، 500 تومان افزایش یافت و با ثبت رقم 26 هزار و 850 تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه ارز در صرافی ملی نسبت به روز پنج شنبه حدود 7 درصد کاهش یافت و قیمت دلار به رقم 24 هزار و 500 تومان و قیمت یورو نیز به رقم 28 هزار و 900 تومان رسید.

روز یکشنبه علی‌رغم تعطیلی بازارهای جهانی در ابتدای روز نرخ ارز در صرافی ملی بیش از 1500 تومان کاهش یافت و سرانجام پس از نوسانات متعدد، قیمت دلار به رقم 23 هزار و 500 تومان و قیمت یورو نیز به رقم 27 هزار و 750 تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز نسبت به روز گذشته افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها این روند ادامه پیدا کرد و در آخر قیمت دلار به رقم 24 هزار و 800 تومان و قیمت یورو نیز به رقم 29 هزار و 300 تومان رسید.

روز سه‌شنبه سایت صرافی ملی در ابتدای روز از دسترس خارج شد که پس از بازگشت این سایت نرخ ارز بیش از دو هزار تومان افزایش یافت و بر این اساس قیمت دلار به رقم 27 هزار و 100 تومان و قیمت یورو در رقم 32 هزار و 50 تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ثابت ماند اما در ادامه فعالیت بازارها با افت 100 تومانی مواجه شد و قیمت دلار به رقم 27 هزار تومان و قیمت یورو نیز به رقم 31 هزار و 950 تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز 50 تومان افت کرد که در ادامه فعالیت بازارها روند کاهشی قیمت‌ها تداوم داشت و سرانجام قیمت دلار به رقم 26 هزار و 850 تومان و قیمت یورو به 31 هزار و 770 تومان رسید.

روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این ملت نمیدونن کرونا و تحریم مصرف دلارو در ایران یک چهارم کرده.که اگه میدونستن،همین الان ردش میکردن.اگه فقط یه بخش کوچیک دارایی ها ازاد بشه دلار ارزششو از دست خواهد داد چون مشتری نداره

  • ناشناس

    نذاشتن دلاربیاد پایین٬واگذارشون میکنم به خدا٬البته میدونم خدا نشناسن٬بی وجدانها

  • ناشناس

    تجارت نیوزبگواصلا دلم نمیخوادنظراتتون رو پخش کنم دیگه این باکس ارسال نظرات رو برای چی گذاشتی؟تو هم مردمو مسخره گیر اوردی؟واقعا که

  • ناشناس

    خدایاگناهمون چی بودتواین مملکت بی دروپیکربه دنیااومدیم.آرزوی یه گوشی رده پایین هم به دلمون مونده.

  • ناشناس

    یعنی کارمون به جایی رسیده که مثل شتر هم نمی توانیم پنیه دونه تو خواب ببینیم