کد مطلب: ۷۸۸۵۲۸

افشای نامه نماینده مجلس برای اشتغال ۱۱ نورچشمی

افشای نامه نماینده مجلس برای اشتغال 11 نورچشمی

نماینده مردم شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون در نامه ای یازده نفر از جمله رئیس دفتر سابق وی، تعدادی از اعضای ستاد انتخاباتی و شماری از نزدیکان و هم طایفه‌ای هایش برای استخدام و (شروع به کار) معرفی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پایگاه خبری عصر دنا به نامه‌ای از سوی مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی دست یافته است که در آن یازده نفر از جمله رئیس دفتر سابق وی، تعدادی از اعضای ستاد انتخاباتی و شماری از نزدیکان و هم طایفه ای هایش برای استخدام و (شروع به کار ) معرفی شده‌اند.
این نامه خطاب به محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در تابستان امسال نوشته شده و چند روزی است که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

نامه اشتغال نور چشمی ها

در این نامه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است:

احتراما با عنایت به شرایط ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد که به صورت حضوری به استحضار رساندم دستور فرمایید تا افراد ذیل الذکر در هلدینگ ها به کار مشغول شوند.
1- محمد منطقیان
2- مجید حریری
3- فریدون هاشمی نیا
4- آرمان بیگلری
5- هجیر تشکری
6- شکرالله امامی
7- محمد مهدی اصالت
8- هادی ولایتی
9- طاهر روشناس
10- سجاد نوبهار
11- رهام یزدان پناه

در این فهرست اسامی برخی فعالان ستاد انتخاباتی روشنفکر از جمله سجاد نوبهار رئیس دفتر روشنفکر، هجیر تشکری ، هم طایفه ای و از اصلاح طلبان شناخته شده و آرمان بیگلری از نزدیکان وی به چشم می‌خورد.
با وجودی که چند روز از انتشار این نامه در فضای مجازی می گذرد دفتر آقای روشنفکر تا کنون توضیحی درباره علت این نامه اختصاصی برای شروع به کار نزدیکان نماینده نداده است. تاریخ این نامه مربوط به شهریور امسال است و امضا و تلفن نماینده مجلس در آن مشاهده می شود.

این اولین‌بار نیست که چنین مسائلی درباره نزدیکان نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی مطرح می شود.پیش از این نیز حکم استخدام دختر روشنفکر در شبکه های مجازی منتشر شده بود. در این حکم اگر چه قید نشده بود اما ظاهرا برای گذراندن طرح پرستاری دختر آقای نماینده صادر شده بود.
آنچه باعث اعتراض شده بود محل گذراندن طرح دختر آقای روشنفکر است که پرستاران و کادر پزشکی می گویند در حالی که نیاز به فعالیت وی در بیمارستان ها به عنوان پرستار که شغل پرمشقتی است وجود دارد اما وی در مرکز بهداشت شهید دامیده یاسوج طرح خود را می گذراند.
بسیاری از هم صنفان دختر آقای نماینده در روستاهای دورافتاده یا بیمارستان های استان به عنوان پرستار طرح خود را می کذرانند.
به نظر می رسد با توجه به نیاز شدید جوانان استان به اشتغال که هیچ حامی ندارند و دسترسی به منابع قدرت نیز برای آنان سخت است لازم است آقای روشنفکر توضیح دهد که ویژگی لیست یازده نفره که بصورت ویژه برای کار در هلدینگ ها با منافع اقتصادی گسترده ای معرفی شده اند چیست.
علاوه بر این دفتر آقای روشنفکر لازم است توضیحی درباره محل گذراندن طرح دختر وی در مرکز شهید دامیده یاسوج و فرایند قانونی آن به رسانه ها و افکار عمومی ارائه دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.