کد مطلب: ۹۷۵

امتناع زنگنه از تامین سوخت ۴ پتروشیمی به بهانه تعلق به قرارگاه خاتم‌الانبیا

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت در پاسخ به درخواست تامین خوراک ۴ پتروشیمی استان فارس عنوان کرد به دلیل تعلق بخشی از سهام این پتروشیمی‌ها به قرارگاه خاتم‌الانبیا، قادر به تامین سوخت آنها نیستم. محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه خود

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت در پاسخ به درخواست تامین خوراک ۴ پتروشیمی استان فارس عنوان کرد به دلیل تعلق بخشی از سهام این پتروشیمی‌ها به قرارگاه خاتم‌الانبیا، قادر به تامین سوخت آنها نیستم.

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه خود با وزیر نفت، گفت: این دیدار به منظور گفت‌وگو در مورد تامین سوخت پتروشیمی‌های استان فارس (فیروزآباد، جهرم، داراب و فسا) انجام شد که وزیر از تامین سوخت این پتروشیمی‌ها امتناع کرد.

وی با انتقاد از برخور نامناسب وزیر نفت با پروژه‌های مهم اقتصادی، افزود: وزیر نفت در این دیدار عنوان کرد، با توجه به اینکه بخشی از سهام این مراکز پتروشیمی متعلق به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا است من حاضر به تامین سوخت آنها نیستم.

رضایی با بیان اینکه زنگنه نباید با مسائل فنی و بسیار مهم کشور برخورد سیاسی کند، تصریح کرد: سیاسی‌کاری وزیر نفت به صلاح اقتصاد کشور نیست و لازم است آقای وزیر در رفتار خود تجدید نظر کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.