کد مطلب: ۳۹۹۶۰۰

املاک و زمین حراج‌شده ایران‌خودرو در تهران (گزارش تصویری)

املاک و زمین حراج‌شده ایران‌خودرو در تهران (گزارش تصویری)

در این گزارش تصویری تجارت‌نیوز، چند تصویر از اموال مازاد ایران‌‌خودرو در تهران را می‌توانید مشاهده کنید. مجموع اموال به مزایده گذاشته شده این خودروساز (تنها در یک نوبت) به حداقل قیمت پایه 121 میلیارد تومان می‌رسد.

در این گزارش تصویری تجارت‌نیوز ، چند تصویر تعدادی از 26 فقره اموال خودروساز بزرگ و زیان‌ده کشور در تهران را مشاهده می‌کنید. اخیرا ایران‌خودرو اموال مازاد خود را به حداقل قیمت پایه 121 میلیارد تومان به مزایده گذاشت. در لیستی که ایران‌خودرو از فروش اموال مازاد خود منتشر کرده، 26 فقره دارایی از جمله مغازه‌های تجاری، خانه، آپارتمان، زمین و سوله به حداقل قیمت 121 میلیارد تومان برای خرید متقاضیان عنوان شده است.

1 12

آپارتمانی که ایران‌خودرو در حوالی چهارراه طرشت به مزایده گذاشته است. 2 14 ملکی که ایران‌خودرو در شهرک آزمایش تهران به مزایده گذاشته است. 3 8 آپارتمانی که ایران‌خودرو در حوالی شهرک آزمایش تهران به مزایده گذاشته است. 4 6 ساختمانی که ایران‌خودرو در حوالی بلوار اشرفی اصفهانی به مزایده گذاشته است. 5 9 زمینی که ایران‌خودرو در حوالی ایوانک به مزایده گذاشته است. 6 7 زمینی که ایران‌خودرو در حوالی ایوانک به مزایده گذاشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.