کد مطلب: ۶۹۹۵۹۹

امکانات رایگان سامانه «ایران من» برای زائران اربعین حسینی

امکانات رایگان سامانه «ایران من» برای زائران اربعین حسینی

اپلیکیشن «ایران من» در خدمت زائران اربعین حسینی قرار دارد تا خدمات رایگانی از جمله اعلام موقعیت در کشور عراق، دریافت QR کد ویژه زائران و خودروها و… را در اختیار عاشقان امام‌ حسین(ع) قرار ‌دهد.

اپلیکیشن «ایران من» که توسط اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران برای تقویت زیرساخت‌های معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت کشور، توسعه داده شده است،در خدمت زائران اربعین حسینی قرار دارد تا خدمات رایگانی از جمله اعلام موقعیت در کشور عراق، دریافت QR کد ویژه زائران و خودروها، دسترسی به سامانه جامع زیارت ائمه معصومین و… را در اختیار عاشقان امام‌ حسین(ع) قرار ‌دهد.

ازجمله مهترین امکانات «ایران‌ من» برای زائران، اعلام موقعیت در قالب پیامی کوتاه و به صورت رایگان است که به دسترسی به اینترنت یا استفاده از سیم کارت کشور میزبان احتیاجی ندارد. از این طریق، زائران می‌توانند برای تمام شماره‌های داخل و خارج از ایران، پیامی را به صورت رایگان ارسال کرده و در آن از موقعیت مکانی که در آن قرار دارند، خبر دهند.

زائران می‌توانند از طریق «ایران من»، به سامانه‌های جامع زیارتی ویژه اربعین از جمله سامانه زائرالحسین (سامانه واحد زیارت ائمه معصومین) و سامانه سماح (ثبت نام متقاضیان اربعین حسینی۱۴۰۱)، دسترسی پیدا کنند.

https://irancell.ir/b/295359/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.