کد مطلب: ۵۰۸۱۳۸

بررسی برندهای مختلف آیفون تصویری + خرید آیفون تصویری با توجه به بودجه

بررسی برندهای مختلف آیفون تصویری + خرید آیفون تصویری با توجه به بودجه

خرید آیفون تصویری یکی از الزامات و وسایل ضروری منازل و آپارتمان‌ها با تعداد واحدهای کم تا ۱۲۸ واحد است. آیفون تصویری نه تنها در راحتی مصرف کنندگان بلکه در افزایش ایمنی هم تاثیرگذار است.

خرید آیفون تصویری یکی از الزامات و وسایل ضروری منازل و آپارتمان‌ها با تعداد واحدهای کم تا ۱۲۸ واحد است. آیفون تصویری نه تنها در راحتی مصرف کنندگان بلکه در افزایش ایمنی هم تاثیرگذار است که با نشان دادن تصویر فرد در جلوی درب بدون نیاز به برداشتن گوشی، ضبط فیلم و ذخیره تصاویر و سایر قابلیت‌ها توانسته به جایگزین بسیار ارزشمندی برای آیفون‌های صوتی قدیمی تبدیل شود.

اما با توجه به اینکه در بازار برندهای مختلفی از آیفون تصویری موجود هستند تصمیم داریم به معرفی دو برند بسیار معروف، محبوب و پرفروش داخلی با رنج قیمت عالی متناسب با تمامی بودجه‌ها بپردازیم. آیفون تصویری تابا و آیفون تصویری کوماکس در مدل‌های مختلف و با طراحی‌های یونیک و قابلیت‌های عالی توانسته‌اند سهم زیادی در بازار فروش آیفون‌های تصویری داشته باشند که در هر مورد به بهترین گزینه‌ها اشاره خواهیم کرد.

آیفون تابا مدل ۱۰۷۰

این مدل از صفحه نمایش ۷ اینچی با تکنولوژی ساخت TFT-LCD و صفحه نمایش لمسی عرضه می‌شود. دارای حافظه داخلی با ذخیره‌سازی ۲۰۰ عکس و امکان درج کارت حافظه خارجی تا ۸ گیگ را فراهم می‌کند که می‌توانید تا ۱۰۲۴ تصویر و ۲۵۶ فیلم ۱۵ ثانیه‌ای ضبط کنید. وضوح تصویر با رزولوشن ۴۸۰x800 پیکسل است که با توجه به سایز صفحه نمایش کیفیت تصویر بسیار خوبی خواهید داشت. با پشتیبانی از دو پنل و اتصال موازی ۳ مانیتور گزینه بسیار خوبی برای خانه‌هایی با دو درب ورودی و متراژ بالاست. همچنین پشتیبانی از ۱۲۸ واحد نیز این مدل از آیفون تصویری تابا را برای آپارتمان‌ها مناسب ساخته است.

آیفون تابا مدل ۳۰۷۰

صفحه نمایش ۷ اینچ لمسی با فناوری TFT-LCD و رزولوشن ۶۰۰x1024 پیکسل، همگی بیانگر کیفیت تصویر عالی هستند. امکان نصب کارت حافظه خارجی تا ۱۲۸ گیگابایت علاوه بر حافظه داخلی که ذخیره‌سازی هزاران تصویر و صدها فیلم ۱۵ ثانیه را فراهم کرده است. پشتیبانی از دو پنل درب ورودی و دو دوربین مداربسته نسل جدید AHD و همچنین ۳ مانیتور در خانه‌های با متراژ بالا از دیگر قابلیت‌های این مدل است. همچنین مدل ۳۰۷۰ آیفون تصویری تابا امکان ارتباط با ۱۲۸ واحد به علاوه واحد پشتیبانی را فراهم کرده است. برای نشان دادن تصویر دو پنل درب ورودی و دو دوربین مداربسته می‌توانید تصویر صفحه نمایش را به ۴ قسمت تقسیم کنید.

دربازکن تابا مدل ۱۰۳۵

از آیفون تصویری‌های میان رده و بسیار با کیفیت شرکت تابا الکترونیک که برای آن صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ غیر لمسی با فناوری TFT-LCD در نظر گرفته شده که با توجه به رزولوشن ۲۴۰x320 پیکسل، وضوح و کیفیت تصویر عالی خواهد بود. با قابلیت نصب مموری کارت تا ۸ گیگابایت می‌توانید به راحتی تا ۱۰۲۴ تصویر و ۲۵۶ فیلم ۱۵ ثانیه‌ای ضبط کنید. این مدل از دربازکن تابا نیز از دو پنل درب ورودی و اتصال موازی ۳ مانیتور پشتیبانی می‌کند.

مانیتور دربازکن تابا مدل ۱۰۴۰

یکی دیگر از محصولات اکو و میان رده ولی بسیار با کیفیت شرکت تابا، مدل TVD-1040 است. صفحه نمایش این محصول نیز ۳٫۵ اینچی با فناوری TFT-LCD و رزولوشن تصویر ۲۴۰x320 پیکسل می‌باشد. با نصب مموری کارت ۸ گیگابایتی می‌توانید ۱۰۲۴ تصویر و ۲۵۶ فیلم ۱۵ ثانیه‌ای ذخیره کنید. پشتیبانی از دو پنل درب ورودی و اتصال موازی حداکثر ۳ مانیتور برای خانه‌های بزرگ از دیگر قابلیت‌های مهم این مدل هستند.

آیفون تصویری تابا مدل ۴۳-۵

مقرون به‌صرفه‌ترین محصول شرکت تابا، آیفون تصویری مدل TVD-5-43 است که با صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی رنگی و رزولوشن ۴۸۰ پیکسل توانسته کیفیت تصویر بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. امکان اتصال ۳ مانیتور به شکل موازی در هر واحد، تحمل درجه حرارت محیط از منفی ۱۰ تا ۵۵ درجه، پشتیبانی از فاصله ۱۰۰ متری بین پنل و آیفون، منوهای فارسی و انگلیسی، تنظیم ۴ مرحله ای صدای زنگ و تصویر از جمله قابلیت‌های این مدل پرفروش محسوب می‌شود. این مدل برای کسانی که به دنبال آیفون تصویری ساده و جایگزین کم قیمت برای آیفون قدیمی خود هستند و به قابلیت‌هایی مثل صفحه نمایش لمسی، اتصال به چندین واحد و دوربین مداربسته و غیره ندارند گزینه عالی برای خرید به شمار می‌رود.

مانیتور دربازکن تابا مدل ۷۰-۵

مدل TVD-5-70 آیفون تصویری شرکت تابا نیز از جمله برندهای پرفروش و محبوب آن به شمار می‌رود. این مدل برای کسانی که عاشق صفحه نمایش بزرگ هستند و در عین حال به برخی قابلیت‌های غیر ضروری مثل کارت حافظه خارجی نیاز ندارند و می‌خواهند هزینه کمتری بپردازند فوق‌العاده است. صفحه نمایش ۷ اینچی TFT-LCD لمسی با رزولوشن ۴۸۰x800 پیکسل کیفیت بسیار خوبی فراهم کرده است. امکان اتصال ۳ مانیتور به شکل موازی و قابلیت تنظیم صدای زنگ و تصویر و تنظیمات مختلف از طریق ۵ دکمه فشاری زیر صفحه نمایش از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

پنل آیفون تصویری تابا مدل سپهر

پنل آیفون تصویری شرکت تابا الکترونیک مدل سپهر برای ساختمان های دو واحد به بالا کاربرد دارد که می‌توانید برای همه مدل‌های آیفون تصویری شرکت تابا خریداری کنید. مدل سپهر در دو نوع ۱۸۶۰ و ۱۸۴۰ تولید می‌شوند که فرق آنها با مدل ثمین در جنس بدنه است که مدل سپهر از آلومینیوم فشرده و مقاوم است که در برابر نوسانات شدید دمایی و بارندگی کاملا مقاوم و نفوذناپذیر است.

در حالی که در مدل ثمین جنس آن پلاستیکی است و به همین دلیل قیمت بالاتری هم دارد. از دیگر ویژگی‌های پنل سپهر تابا می‌توان به پخش صدای زنگ با فشردن دکمه پنل، فراهم کردن روشنایی لازم برای ثبت تصویر دوربین معادل ۰٫۵ لوکس و مشاهده اسامی واحدها در شب و چهره اشخاص، سنسور دوربین CCD 1.3 اینچی برند سونی HAD رنگی و امکان چرخش افقی دوربین تا ۴۶ درجه و ۱۶ درجه در جهت عمودی اشاره کرد.

نکته: کلیه مدل‌های آیفون تصویری شرکت تابا الکترونیک دارای گارانتی رسمی و معتبر ۳۶ ماهه و خدمات پس از فروش هستند.

خرید آیفون تصویری کوماکس

آیفون تصویری کوماکس مدل cdv72km

آیفون کوماکس مدل cdv72km با صفحه نمایش ۷ اینچی و نمایشگر LED وضوح تصویر بسیار بالایی دارد. امکان درج کارت حافظه جانبی برای ضبط فیلم و عکس، ارتباط با واحد نگهبانی و پشتیبانی از دو پنل درب ورودی از قابلیت‌های بسیار مهم این مدل از آیفون تصویری شیک و با قیمت مقرون به صرفه در بازار داخلی است. آیفون‌های کوماکس به کیفیت بالا و قیمت مناسب مشهور هستند. گارانتی این محصولات ۳۶ ماهه است و تا ۱ سال نیز گارانتی تعویض دارند.

آیفون کوماکس مدل cdv4pnc2

این مدل از آیفون تصویری کوماکس برای کسانی که به دنبال خرید آیفون تصویری شیک و با کیفیت و قیمت مناسب که فقط قابلیت‌های ضروری داشته باشد گزینه عالی محسوب می‌شود. این مدل دارای صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی و نمایشگر LED با کیفیت تصویر خیره کننده است. امکان ارتباط با واحدها و پشتیبانی از دو پنل جلوی درب نیز قابلیت بعدی این برند است. این مدل حافظه ندارد و صفحه نمایش هم غیرلمسی است. گارانتی ۳۶ ماهه و ۱ سال تعویض رایگان نیز برای مدل cdv4pnc2 در نظر گرفته شده است.

پنل آیفون تصویری کوماکس مدل ۴ucm

پنل آیفون تصویری کوماکس مدل ۴ucm به واسطه لنز رنگی خود کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد و انتقال صدا هم کاملا بدون نیز است. مجهز به چراغ‌های LED برای دید در شب و تامین نور دوربین است. لنز دوربین این پنل امکان چرخش ۱۳ درجه ای به طرفین را دارد. بدنه بسیار محکم آلومینیومی پنل باعث شده تا کاملا در برابر نفوذ باران و گرد و غبار و همچنین نوسانات دمایی مقاوم باشد. این محصول نیز دارای ۳۶ ماه گارانتی و ۱ سال گارانتی تعویض و ۲ سال خدمات پس از فروش است.

ترانس آیفون تصویری تابا TVD-8401

در این ترانس دو عدد ورودی برای برق ۲۲۰ ولت و ۴ عدد خروجی با برق ۱۲ ولت قرار داده شده که دو عدد از آنها برای مدار مکالمه و تصویر و دو عدد هم برای قفل درب بازکن است. موقع نصب پنل ورودی، ترانس تابا الکترونیک هم نصب می‌گردد تا برق آن تأمین شود. جنس بدنه از پلاستیک ABS ضد آب است تا ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد. این ترانس برای آیفون تصویری تابا و کوماکس قابل استفاده است.

قفل دربازکن تابا مدل TL-545

قفل زنجیری تابا قطعه بعدی مورد نیاز برای نصب آیفون تصویری است که با بدنه الکترواستایک و ضد زنگ وارد بازار فروش می رسد. از نیروی الکتریکی حاصل از ترانس، زبانه قفل کشیده شده و درب باز می‌شود. قفل‌های برقی امنیت بسیار بیشتری دارند و امکان باز ماندن درب یا جدا شدن در اثر ضربه توسط سارقین وجود ندارد.

قفل برقی کاویان

قفل‌های برقی (کله گاوی یا لاک‌پشتی) نسبت به قفل‌های زنجیری امنیت بیشتری دارند که برند کاویان از لحاظ کیفیت با برند ایتالیایی سبزا و یوتاب برابری می‌کند و با قیمت بسیار مناسب‌تر به فروش می‌رسد. این نوع قفل‌ها را می‌توان بر روی هر درب ورودی یا پارکینگی استفاده کنید و برای آیفون‌های تصویری برند کوماکس و تابا نیز قابل استفاده است. گارانتی ۲۴ ماهه معتبر و ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز به مشتریان داده می‌شود. توجه داشته باشید که پک آیفون تصویری با قفل زنجیری به فروش می‌رسد و اگر قفل برقی بخواهید باید کل پک را جداگانه خریداری نمایید.

خرید قفل برقی

خرید مدل‌های با کیفیت آیفون تصویری تابا و کوماکس به همراه قطعات جانبی

با توجه به تعداد زیاد فروشنده‌ها امکان پیدا کردن فروشگاهی معتبر و قیمت مناسب کار راحتی نیست به همین دلیل توصیه می‌کنیم سری به فروشگاه ممل کالا بزنید و از محصولات آن دیدن کنید. در این فروشگاه کلیه مدل‌های آیفون تصویری تابا و کوماکس مخصوصا مدل‌های گفته شده با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسند.

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.