کد مطلب: ۱۴۷۹۲۵

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

انجام پروازهای بدون تاخیر و ارتقای کیفیت خدمات از برنامه‌های ایران‌ایر است

انجام پروازهای بدون تاخیر و ارتقای کیفیت خدمات از برنامه‌های ایران‌ایر است

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مسافران برای ما اهمیت زیادی دارد، گفت: انجام پروازهای بدون تاخیر و ارتقای کیفیت خدمات از برنامه‌های مهم ایران‌ایر است.

فرزانه شرفبافی افزود: رعایت اصل مشتری‌مداری، توجه به حقوق مسافران، ارتقای کیفیت خدمات و کسب رضایت‌مندی مسافران برای ما اهمیت زیادی دارد.

شرفبافی با بیان این که رعایت حقوق مسافر یک مسئله بدیهی است و در واقع این به معنای اجرای قانون است، گفت: انجام پروازهای به موقع و پذیرایی از مشتری از انتظارات مسافران است و انتظار داریم سطح کیفیت خدمات ما برای ارئه به مسافران ارتقا یابد.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآورشد: هماهنگی بین مدهای حمل‌ونقلی از استرس مسافر می‌کاهد و عامل مهمی در آرامش روحی مسافران خواهد بود و حداقل چیزی هم که مسافر هنگام سوار شدن به هواپیما می‌خواهد ابتدا یک رفاه نسبی و احترام به وی است.

شرفبافی به وضعیت کترینگ پروازهای ایران‌ایر اشاره کرد و گفت: امیدواریم کیفیت کترینگ پروازهای ما بهتر شود، چرا که در حال حاضر مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، برای همین امیدواریم تا 6 ماه آینده با عملیاتی‌ شدن کترینگ فرودگاه حضرت امام (ره) غذای گرم به پروازهای ایران‌ایر از این فرودگاه تحویل شود.

به گفته سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، مسافران انتظار پروازهای ایمن، ارزان و به موقع را دارند و از طرفی ارزان بودن بلیت‌های پروازها برای مسافران ما در ایران‌ایر بسیار مهم است.

شرفبافی ارائه خدمات به مناطق محروم کشور را نیز اولویت دیگر ایران‌ایر دانست و گفت: قرار نیست ملاک ما انجام پروازها در شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) باشد زیرا خیلی از مسافران ما در شهرستان‌ها محتاج یک حمل‌ونقل سریع و آسان هستند و باید برای سفر این افراد نیز برنامه‌ریزی شود.

فرزانه شرفبافی اواسط تیر ماه سال جاری با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست ایران‌ایر، جایگزین فرهاد پرورش مدیرعامل سابق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شد.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.