کد مطلب: ۶۷۲۴۳

انعقاد قرارداد با برند چینی پژو نقض غرض است

انعقاد قرارداد با برند چینی پژو نقض غرض است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه انعقاد قرارداد با برند چینی پژو نقض غرض است، گفت:کمیسیون صنایع صحت و سقم استفاده از قطعات چینی در قرارداد جدید با پژو را بررسی می کند.حمیدرضا فولادگر در خصوص وجود ابهام و شائبه در مورد استفاده و قرارداد با برند چینی پژو گفت: انعقاد قرارداد

9d9caa46458a4334eba43dc9ba2ad014_XL.jpg عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه انعقاد قرارداد با برند چینی پژو نقض غرض است، گفت:کمیسیون صنایع صحت و سقم استفاده از قطعات چینی در قرارداد جدید با پژو را بررسی می کند.
حمیدرضا فولادگر در خصوص وجود ابهام و شائبه در مورد استفاده و قرارداد با برند چینی پژو گفت: انعقاد قرارداد با برند چینی پژو نقض غرض است و سرمایه گذاری ها و مشارکت های خارجی زمانی مناسب و مفید بوده و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم است، که منافع ملی در این قراردادها و سرمایه گذاری ها دیده شده باشد و منابع جدیدی به کشور اضافه کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه قرارداد با پژو و استفاده از قطعات چینی محلی از اعراب ندارد، افزود:زمانی قرارداد با پژو مفید به فایده خواهد بود که شرکت های قطعه سازی و شرکت هایی که زیر ظرفیت فعالیت می کنند، فعال شوند و فناوری منتقل شود.

کمیسیون صنایع صحت و سقم استفاده از قطعات چینی در قرارداد جدید با پژو را بررسی می کند.

فولادگر ادامه داد:ایجاد بازار مصرف برای دیگران و اشباع بازار داخلی توسط خودروهای وارداتی بدون استفاده از ظرفیت ها چالش برانگیز است.

وی با بیان اینکه مجلس و کمیسیون صنایع صحت و سقم استفاده از قطعات چینی در قرارداد جدید با پژو را بررسی می کند، یادآور شد:مجلس از بازوهای نظارتی خود برای ورود به قراردادهای جدید استفاده می کند، تا هر گونه شائبه ای رفع و منافع ملی حفظ شود.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای تولیدات فعلی پژو از قطعات چینی استفاده می شود، تصریح کرد:مجلس معتقد است که باید از ظرفیت های خالی قطعه سازی داخلی استفاده کرد و با آن برخورد شود، اما اگر در قراردادهای جدید چنین اقدامی صورت بگیرد، فاجعه بار است./

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.