کد مطلب: ۲۷۹۳۰۵

انعقاد یک قرارداد فرمایشی و صوری در معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک

انعقاد یک قرارداد فرمایشی و صوری در معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک

علیخانی ضمن ابراز تاسف از اینکه معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک بدون تشریفات قانونی و بر خلاف آیین‌نامه معاملات شهرداری این قرارداد را منعقد نموده است، افزود: این قرارداد مبلغ صد میلیون تومان ارزش داشته و لازم به ذکر است فقط 23 صفحه متن دارد. یعنی برای هر صفحه پنج میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

محمد علیخانی (عضو شورای شهر تهران) صبح امروز در جریان هفتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در خصوص انعقاد قرارداد غیرقانونی در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علیخانی با بیان اینکه طبق مستندات موجود مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در تاریخ خردادماه پژوهشی حدودا 20 صفحه‌ای با عنوان بررسی نظرات شهروندان استفاده کننده از طرح ترافیک را طی نامه‌ای به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جهت ملاحظه، بهره‌برداری و اعلام نظر ارسال کرده است.

علیخانی ضمن ابراز تاسف از اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک بدون تشریفات قانونی و بر خلاف آیین‌نامه معاملات شهرداری این قرارداد را منعقد نموده است، افزود: این قرارداد مبلغ صد میلیون تومان ارزش داشته و لازم به ذکر است فقط 23 صفحه متن دارد. یعنی برای هر صفحه پنج میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

علیخانی ادامه داد: مسئول روابط عمومی معاونت و معاونت حقوقی نسبت به قرارداد مخالفت کردند اما طبق معمول افراد مخالف برکنار و شخص دیگری برای انجام کار جایگزین وی شده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه خطاب به شهردار افزود: از شهردار می‌خواهیم جلوی انعقاد این قرارداد صوری و غیرقانونی گرفته شده و خاطیان به خاطر تخلفات اداری معرفی شوند و کارکنانی که به وظایف قانونی خود عمل نکرده و زیر بار این قرارداد فرمایشی نرفته به کار بازگشته و مورد تشویق قرار گیرند.

منبع: ایلنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.