کد مطلب: ۲۷۰۱۸۷

اولتیماتوم سازمان حمایت به گیرندگان دلار دولتی

اولتیماتوم سازمان حمایت به گیرندگان دلار دولتی

سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به واردکنندگان کالا با دلار دولتی تا ۱۷ تیرماه مهلت داد قیمت کالاهای خود را بر اساس دلار ۴۲۰۰ تومانی در سامانه ۱۲۴ درج کنند.

در اطلاعیه شماره 2 سازمان حمایت آمده است: «پیرو اطلاعیه مورخ 97/3/31 این سازمان در خصوص ضرورت درج قیمت عرضه‌کنندگان بهره‌مند از ارز رسمی در سامانه 124 با رعایت ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌ها و نظر به اعلام فهرست دریافت‌کنندگان ارز رسمی توسط بانک مرکزی که از طریق سامانه این سازمان نیز قابل دسترسی است به‌اطلاع می‌رساند:

به گزارش تجارت‌نیوز ، افرادی حقیقی و حقوقی مورد نظر مکلفند حداکثر تا تاریخ 97/4/17 نسبت به ارائه لیست قیمت مورد عمل بر اساس ضوابط مذکور به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان جهت درج در سامانه www.124.ir اقدام نمایند.

بدیهی است مسئولیت مغایرت قیمت‌های موردعمل برعهده اشخاص حقیقی و حقوقی ذی‌ربط بوده و هرگونه استنکاف از درج قیمت و عرضه کالا و خدمت با نرخ‌های غیرمتعارف در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون خواهد شد.

ضمنا کماکان شماره تلفن‌های 54 و 26200053 برای راهنمایی و هماهنگی نحوه ارائه اطلاعات و ثبت قیمت آماده پاسخگویی است. از هموطنان عزیز درخواست می‌شود همچون گذشته خدمتگزاران خود را برای انجام وظیفه مطلوب و بهنگام با اعلام تخلفات از طریق تماس با تلفن 124 یاری نمایند».

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.