کد مطلب: ۳۳۷۴۲۰

مدیرعامل مگاموتور:

اولویت اصلی شرکت مگاموتور، تدوین برنامه کوتاه مدت جهت افزایش تولید است

اولویت اصلی شرکت مگاموتور، تدوین برنامه کوتاه مدت جهت افزایش تولید است

مدیرعامل شرکت مگاموتور گفت: اولویت اصلی شرکت مگاموتور عدم توقف خطوط تولید است و باید با تدوین برنامه و برنامه‌ریزی بهترین بهره را نصیب شرکت کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، بهروز غفاری با تاکید بر اینکه در مواقع بحرانی انجام برنامه‌ریزی بسیار مورد ضرورت است، گفت: مدیریت سفارشات با هدف عدم توقف خطوط، کاهش شدید خرید خارجی و استفاده از ظرفیت‌های خالی زنجیره تامین از جمله اقداماتی است که باید در راس اولویت‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همه معاونت‌ها باید به صورت هماهنگ عمل کرده و با درک فضای موجود که جنگ اقتصادی است در راستای تولید قطعات بر اساس آمار تولید و افزایش آن گام بردارند گفت: با تلاش و مدیریت صحیح می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم و باید بدانیم خرید خارجی به جای بهره مندی از توان داخلی یعنی هدر دادن یک فرصت شغلی برای هموطنانمان است و به همین منظور و با توجه به اینکه اکنون خرید خارج مشکلاتی از قبیل زمان بربودن و ارزبری را نیز دارد باید خرید خارج را به حداقل ممکن برسانیم.

مدیرعامل مگاموتور افزود: با شناختی که از صنعت خودروسازی در ایران و نیز ظرفیت بالای مگاموتور و زنجیره تامین دارم باید آمار تولید بهبود پیدا کند چراکه ظرفیت های خالی بسیاری وجود دارد و امروز می توانیم بدون سرمایه گذاری مجدد و با بهره مندی از همین ظرفیت ها از مشکلاتمان عبور کنیم.

غفاری در ادامه با تاکید بر اینکه بعد از حل مشکلات تامین قطعه و رساندن آمار تولید موضوعاتی همچون داخلی سازی کامل پلوس، EMS و ECU، پلتفرم SP100 و گیربکس اتوماتیک را به طور جدی دنبال خواهیم کرد، گفت: البته این موضوعات باید از همین حالا پیگیری شود تا پس از حل مشکل آمار تولید با جدیت بیشتری دنبال شود.

مدیرعامل مگاموتور در پایان با اشاره به هدف اصلی همه این فعالیت‌ها که تعالی مجموعه و رسیدن به رفاه و معیشت همکاران و رضایت مشتریان محصولات مگاموتور است گفت: همه باید به شدت تلاش کنیم تا بتوانیم به سطحی از رفاه و معیشت دست یابیم و به همین منظور به دنبال مزیت رقابتی و تبدیل آن به ارزش افزوده هستیم چراکه نتیجه همه اینها در زندگی کارکنان مگاموتور تاثیر گذار است و امیدوارم با پیروزی در این جنگ اقتصادی خدمتی ارزشمند در راستای رضایت مشتریان و افزایش سطح رفاه پرسنل خود داشته باشیم.

منبع: سایپانیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.