کد مطلب: ۵۹۲۹۱۰

رئیسی:

گره‌گشایی از مشکلات و توجه به معیشت و سفره مردم اولویت اصلی دولت است

گره‌گشایی از مشکلات و توجه به معیشت و سفره مردم اولویت اصلی دولت است

رئیس‌جمهور گفت: خدمت به مردم، گره‌گشایی از مشکلات و توجه به معیشت و سفره مردم، اولویت اصلی دولت است و به هیچ عنوان نباید در این زمینه غفلت و سهل‌انگاری شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گفت: خدمت به مردم، گره‌گشایی از مشکلات و توجه به معیشت و سفره مردم، اولویت اصلی دولت است و به هیچ عنوان نباید در این زمینه غفلت و سهل‌انگاری شود.

در این جلسه گزارش برخی از سیاست‌ها و برنامه‌های تنظیم بازار و راهکارهای شناسایی مودیان مالیاتی جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، همچنین با هدف تحقق عدالت مالیاتی پیشنهاد اعمال اصلاحاتی در قانون مالیات‌های مستقیم مطرح و موضوع برای طی فرآیندهای قانونی به تصویب اعضا رسید.

در این جلسه همچنین بر ضرورت ایجاد انسجام و پیوستگی بین شبکه تامین و توزیع مواد غذایی و کالاهای اساسی و بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها از جمله اتحادیه‌ها و اصناف برای اعمال نظارت سازمانی بر این شبکه تاکید شد.

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصادکلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط برجام و Fatf باعث رونق اقتصاد و معیشت مردم خواهد شد….لطفا مسولین با حرف وقت مردم را تلف نکنن….

  • ناشناس

    آره خوب گره های مشکلات مردم رو یکی یکی باز می‌کنی تو این دوماه کمر مردم رو شکوندی همه چیز دو برابر هم بیشتر شده برنج مرغ تخم مرغ گوشت و … پس چیکار می‌کنی در دوره قبل سالی دوبار گرانی داشتیم الان شده هر روز واقعا که کجا سیر میکنید