کد مطلب: ۵۸۶۴۳۰

قالیباف:

مشکل نان و جان مردم را مورد توجه قرار می‌دهیم

مشکل نان و جان مردم را مورد توجه قرار می‌دهیم

رئیس مجلس گفت: دولت و مجلس مصمم هستند در حوزه معیشت خصوصاً در ثبات قیمت کالاهای اساسی تلاش کنند و دو مشکل نان و جان را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸مهرماه (مجلس شورای اسلامی گفت: همان طور که رئیس سازمان برنامه و بودجه در توضیحات اشاره کردند دولت و مجلس در سال ۱۴۰۰ مصمم هستند تا دو مشکل نان و جان را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه مسائل کرونا، سلامت و جان؛ انصافاً با همکاری‌های صورت گرفته، اتفاق خوبی در حوزه واکسیناسیون انجام شد و تا پایان واکسیناسیون همگانی، اعتبارات لازم پیش‌بینی شده و تولید داخل و خرید خارجی با سرعت در دستور کار است.

وی ادامه داد: دولت و مجلس مصمم هستند در حوزه معیشت خصوصاً در ثبات قیمت کالاهای اساسی تلاش کنند تا شاهد وفور کالا باشیم و ثبات قیمت‌ها برای سفره معیشتی مردم در اولویت قرار گیرد.

قالیباف گفت: امیدواریم با اصلاح ساختار بودجه سال ۱۴۰۱ و برنامه‌ریزی و با هدف‌گذاری برای رشد اقتصادی کشور، بتوانیم گام‌های اساسی‌تر و مهم‌تری را برداریم.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصادکلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیلی هم تلاش نکن چیزی نشده برنج دو برابر شده تخم مرغ هم همینطور مرغ و گوشت هم که دیگه نمیخوریم فقط همون فکر نون خالی باش شماها و نماینده ها سیر باشین که سیر نمشید مردم با نون خالی شکمشون رو سیر میکنن به ثروت‌ها و خانواده هاتون که تو آمریکا و اروپا زندگی میکنن فکر کنید چهل و دو سال پیش چی داشتید

  • ناشناس

    شماها میخواین مورد توجه بدین جان و مال مردم رو واقعا خنده دار واقعا توجه میکنید نمونه اش تو بورس بعد تورم ساعتی دیگه چه جوری میخواین مردم رو فقیر تر کنید ولی آقایون بدونید این مردم مردم چهل و دوسال پیش نیستند و شماها تنها هستید و منتظر عواقب آن باشید

  • ناشناس

    خدا به داد برسه
    اینا برای جونمون هم مقشه دارند