کد مطلب: ۳۶۲۸۲۶

اولين مقصد مهاجران تهرانی کجاست؟

اولين مقصد مهاجران تهرانی کجاست؟

استان البرز با حدود ٨٩ هزار نفر و استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد با حدود هزار نفر به ترتیب بیشترین و کمترین سهم مهاجرپذیری از استان تهران را داشته‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس آمارهای مرکز آمار ایران استان البرز با حدود ٥١ هزار نفر و استان کهگیلویه و بویراحمد با حدود دو هزار نفر، به ترتیب بیشترین و کمترین سهم مهاجرفرستی به استان تهران را در سال‌های ۹۰ تا ۹۵ داشته‌اند.

براساس اینفوگرافیک «بررسی وضعیت مهاجرت استان تهران» که با توجه به نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ١٣٩٥ تهیه شده است، حدود‌ ٥١٧ هزار نفر از آبان ماه سال ١٣٩٠ تا آبان ماه ١٣٩٥ به استان تهران مهاجرت و در همین دوره زمانی نیز حدود ٣٥١ هزار نفر از استان تهران مهاجرت کرده‌اند.

در این اینفوگرافیک، نمودار سهم استان‌ها در مهاجرفرستی به تهران و مهاجرپذیری از تهران نیز به تصویر کشیده شده است. براساس این نمودار،‌ استان البرز با حدود ٥١ هزار نفر و استان کهگیلویه و بویراحمد با حدود دو هزار نفر، به ترتیب بیشترین و کمترین سهم مهاجرفرستی به استان تهران را در بازه زمانی فوق داشته است.

همچنین استان البرز با حدود ٨٩ هزار نفر و استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد با حدود هزار نفر به ترتیب بیشترین و کمترین سهم مهاجرپذیری از استان تهران را داشته‌اند.

براساس این اینفوگرافیک، استان‌های تهران،‌ البرز، اصفهان، خراسان رضوی و گیلان دارای بیشترین سهم مهاجرپذیری و استان‌های تهران،‌ خوزستان، خراسان رضوی، البرز و اصفهان بیشترین سهم مهاجرفرستی در کشور را از آبان ماه سال ١٣٩٠ تا آبان ماه ١٣٩٥ داشته‌اند.

13980110000649 Test NewPhotoFree

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.