کد مطلب: ۴۲۰۵۷۲

سلطانی زاده خبر داد:

اپلیکیشن صرافان رونمایی می‌شود

اپلیکیشن صرافان رونمایی می‌شود

رئیس شورایعالی کانون صرافان ایرانیان با اشاره به رونمایی از نسخه آزمایشی آپ صرافان، گفت: مزیت این برنامه برای مشتریان و صرافان به گونه ای است که مردم به صورت مستقیم و بدون نامه نگاری و صرف وقت می‌توانند شکایت خود از صرافان را به کانون صرافان اعلام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کانون صرافان ایرانیان در هفته جاری طی اطلاعیه‌ای از فعالیت اپلیکیشن رسمی خود با مجوز بانک مرکزی خبر داد.

در همین راستا، کامران سلطانی زاده، رئیس شورایعالی این کانون درباره این اپلیکیشن، اظهار کرد: کانون صرافان به صورت آزمایشی جهت دریافت نظرات و پیشنهادات مردم و فعالان این بازار، از این اپلیکیشن به صورت آزمایشی رونمایی کرد.

وی افزود: رونمایی رسمی از این برنامه در اواخر دی ماه با دعوت از دکتر همتی، رییس کل بانک مرکزی و مدیران و فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.

رئیس شورایعالی کانون صرافان ایران با تاکید بر اینکه علاقه مندان می توانند به سایت کانون صرافان مراجعه و با مشاهده فیلم آموزشی چگونگی دانلود این اپلیکیشن، از نسخه آزمایشی این برنامه استفاده کنند، گفت: مزیت این برنامه برای مشتریان و صرافان به گونه ای است که مردم به صورت مستقیم و بدون نامه نگاری و صرف وقت می توانند شکایت خود از صرافان را به کانون صرافان اعلام کنند. همچنین در سراسر کشور مشتریان می توانند با توجه به خدمات دریافتی به صرافان امتیاز دهند و برای دستیابی به یکی از اهداف بانک مرکزی که رتبه بندی صرافان است، از نظرات مردم نیز استفاده شود.

سلطانی زاده ادامه داد: درباره دیگر خدمات این برنامه می‌توان به دستیابی به تابلو نرخ صرافی‌ها به صورت آنلاین برای نرخ یابی و یافتن نزدیک ترین صرافی اشاره کرد. علاوه بر این به معرفی صرافان مجاز (صرافیاب)، جستجوی شعب بانک‌های کشور (بانکیاب)، اطلاع رسانی اخبار مرتبط حوزه ارزی، ارائه خدمات آموزشی مرتبط با حوزه ارز و انتشار آخرین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره از مراجع ذیربط در حوزه ارز نیز اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی مجوزهای لازم از بانک مرکزی دریافت شده و به نوعی تحت نظر و تایید این بانک نسخه آزمایشی آن آماده ارائه خدمت به مشتریان و صرافان شده است.

رئیس شورایعالی کانون صرافان ایران در پایان تاکید کرد: فعالیت این اپ فعلا در مراحل آزمایشی قبل رونمایی خواهد بود و از هموطنان و فعالین حوزه ارزی و اقتصادی برای ارایه پیشنهادات خود برای بهتر شدن این اپلیکیشن و جهت دانلود آن دعوت بعمل ‌می‌آید.

67409

منبع: ایبِنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.