کد مطلب: ۴۴۲۷۵۹

اگر به اشتباه یارانه‌تان را حذف کرده‌اید، بخوانید

اگر به اشتباه یارانه‌تان را حذف کرده‌اید، بخوانید

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: افرادی که از روز گذشته با مراجعه به این سایت سهوا گزینه اهداء یارانه را انتخاب کردند نگران نباشند، یارانه این افراد همچنان برقرار و پرداخت می‌گردد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پی اعلام محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر ضروررت ثبت نام متقاضیان وام یک میلیون تومانی در سایت، برخی رسانه‌ها نام سایت هدفمندی را به عنوان سایت ثبت‌نام کننده اعلام کرده‌اند.

در پی این اتفاق بر خی از شهروندان با ورود به سایت گزینه اهدای یارانه را انتخاب کرده‌اند. سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است :کسانی که از روز گذشته با مراجعه به این سایت سهوا گزینه اهداء یارانه را انتخاب کردند نگران نباشند، یارانه این افراد همچنان برقرار و پرداخت می‌گردد.

بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت نام متقاضیان، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال اشتباه برخی رسانه‌ها در اعلام سایت refahi.ir برای ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی که بلافاصله سازمان برنامه و بودجه کشور آن را تکذیب کرد، کسانی که از روز گذشته با مراجعه به این سایت سهوا گزینه اهداء یارانه را انتخاب کردند نگران نباشند، یارانه این افراد همچنان برقرار و پرداخت می‌گردد.

بعد از فراهم شدن تمهیدات و تدوین دستورالعمل ثبت نام متقاضیان، مراتب از طریق اطلاعیه رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیش‌بینی شده است تسهیلات یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار با کارمزد ۱۲ درصد پرداخت شود . بازپرداخت این تسهیلات پس از تنفسی چهار ماهه صورت خواهد گرفت. بر اساس این گزارش بازپرداخت تسهیلات نیز از محل یارانه‌های پرداختی صورت می‌گیرد. برخی از مردم بعد از اعلام خبر سایت ثبت‌نام وام یک میلونی،‌ با مراجعه به سایت refahi.ir به‌اشتباه گزینه اهدای یارانه را انتخاب کردند که باتوجه به اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها جای نگرانی نیست و یارانه این افراد حذف نمی‌شود.

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اصلا وارد این سایت نشودم از اسفند ۹۸ یارانه ام قطع شده از این کلاه به اون کلاه میکنند

  • نجفی

    سلام من ب اشتباه یلرانمو اهدا کردم نگرانم قطع بشه چیکار کنم

  • ناشناس

    . من ثبت نام کردم و یارانه خانواده ما حذف شد، ، حالا تکلیف چیه! کلاه بردارها،اگه خدایی باشه باید حواب این همه ظلمه بدید

  • ناشناس

    سلام کد ملی اشتباهی فرستادم بر۶۳۶۹الان چکار کنم

  • محب زاده

    ما هم یه زمونی یارانه میگرفتیم ولی الان نمیگیریم به ما زمانی که ثبت نام تمام شده بود گفتند خاک بر سر این مسولین بی وجدان بریزم که من به خاطر هزینه های زندگیم یه تک دونه بچه ام ؤ فرستادم شهرستان تا از پس مخارج تحصیلیش بربیام ولی بغز هم هشتم گرو نهمه و اصلا اگه از گشنگی هم بمیرم موردی نداره هیچوقت دستم را برای این نزول خورهای حرام خور مسئول دراز نخواهم کرد.

    • ناشناس

      سلام بخدا من شوهرم دستاش توان کار کردن ندار یاران شوهرم قط یک مرحله سبتش کردم مرحله دوم سایت بسته شد یاران ندارچکا ر کنم

  • ناشناس

    سلام من درتعطیلات عیداشتباهن اهدایارانه زدم یارانه منوقطع شده ی بازنشسته هستم یک هفته است زنگ میزنم به سازمان هدفمندسازی هیچکس پاسخ گوشی نمدهندبایدچکارکنم

  • ناشناس

    سلامبه اشتباه یارانه را حذف کردم بخاطر ثبت نام وام ولی دولت محترم اعلام کرد حذف نشده ولی من یارانه فروردین و همچنین وام پیام دادم دریافت نکردم بخدا فاقد مسکن ماشین در آمد وخود سرپرستم لطفاً بررسی فرمایید با تشکر

  • ناشناس

    سلام یارانه را به اشتباه حذف کردم فروردین ماه واریز نشد

  • رضا

    منم سری اول که ثبت نام کردن یارانه میگرفتم بعد سری دوم نتونستم ثبت نام کنم وهرچی به استانداری مراجعه کردم نشد که نشد وشدیم جزانصرافیا حالا هشت ساله که یارانه نمیگیرم نه خونه دارم نه ماشین ونه ملکو املاکی ونه پدر پولداری خداوکیلی این دولت درحق ماداره ظلم میکنه وحق یک خانواده ۴نفری رو دارن میخورن یکنفر به داد مابرسه

  • ناشناس

    سلام هشت سالی هست مستقل شدم واز زمان جداسازی یارانم تا الان قطعه چیکار باید بکنم