خبر مهم:

کد مطلب: ۶۸۴۵۷۷

ایرادات مجلس از قانون رتبه‌بندی معلمان به زودی رفع می‌شود

ایرادات مجلس از قانون رتبه‌بندی معلمان به زودی رفع می‌شود

به گفته وزیر آموزش و پرورش کمیسیون تطبیق قوانین مجلس ایراداتی از آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان گرفته بود که خیلی زود حل خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزیر آموزش و پرورش گفت: کمیسیون تطبیق قوانین مجلس ایراداتی از آئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان گرفته بود که خیلی زود حل خواهد شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با مهر در پاسخ به این سوال که ایرادات نمایندگان مجلس به قانون رتبه بندی معلمان چه بوده و این قانون در حال حاضر در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: کمیسیون تطبیق قوانین مجلس ایراداتی از آئین نامه اجرایی گرفته بود که این ایرادات از طریق دولت به ما رسیده است و قرار است خیلی زود بررسی‌های نهایی برای برطرف شدن این ایرادات انجام شود.

نوری با بیان اینکه بررسی این ایرادات بسیار زودتر از زمان معمول نهایی خواهد شد؛ گفت: امیدواریم خیلی زود اطلاعات و مشخصات را در سامانه بارگذاری کنیم تا فرهنگیان در سامانه شرکت کنند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد اختلافی با مجلس نداریم فقط در آئین نامه اجرایی که از سوی دولت اعلام شده بود کمیسیون تطبیق قوانین ایراداتی با آن گرفت که امیدواریم به زودی حل شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شروع گرونی های سال 1401 به واسطه همین زیاده خواهی های معلم ها بود. آخه یکی نیست بگه شما که 5 ماه از سال تعطیل هستید. فقط 7 ماه کار می کنید اونم روزی حداکثر 5 ساعت. دیگه حقوق اندازه استاد دانشگاه خواستنتون چیه؟ وقتی شما زیاده خواهی می کنید، پرستارها هم میگن حقوق ما کمه. دوباره معدن کارها و همینطور هر صنفی حقوق بیشتر میخوان. اینجوری سنگ روی سنگ بند نمیشه. مثل همین حالا که هرج و مرجه. بهتر معلم ها به حق خودشون قانع باشند. معلمی یک کار پاره وقت هست و باید حقوقش هم در حد کار پاره وقت باشه و نه بیشتر. حقوق بیشتر میخوای باید 5 ماه تعطیل سال رو هم برید سر کار دیگه. نه اینکه تو خونه بشینید و حقوق مفت بخواهید.

    • ناشناس

      برید ببینید بقیه کشورهای دنیا به ویژه کشورهای پیشرفته چگونه معلمان را تامین می‌کنند…

  • معلم روستا

    سلام معلمی کار پاره وقتی است؟من فوق لیسانس دانشگاه بهشتی با چهارده مقاله برتر پژوهشی استخدام آموزش و پرورش با پنج سال سابقه کار دریافتی من بدون هیچ نوع قسط و….ماهی پنج تومن است متاهل و مستاجر هستم….گناه ک نکردیم تو این مملکت درس خوندیم تا ب جایی برسیم الان این شده اوضاع ما…ضمنا معلم ها کلا سه ماه تعطیل هستند همونطور ک کارمندان سایر ادارات مرخصی با حقوق دارند …اگر معلمی شغل پاره وقت هست و خیلی راحته شما چرا بخاطر کرونا مدارس تعطیل بود سکته کرده بودین و از عهده آموزش ی بچه بر نمیومدین و همش میگفتین مدارس کی باز میشه؟!خب بچه هاتون را نفرستید مدرسه تا دولت سیستم ما را تعطیل کنه…ما با سی الی چهل بچه سر و کار داریم اونم با علائق و استعدادهای متفاوت..استاد دانشگاه مگه چکار میکنه؟اونم مثل ما تعطیله و همه میدونیم ک مقالات دانشجو را ب نام خودش چاپ میکنه و ترجمه میده ب دانشجو و ی جلد ب اسم خودش میزنه روش…الان همکار من دکتری دانشگاه علامه داره اما ماهی پنج تومن میگیره این الان چه فرقی با استاد دانشگاه داره؟؟