کد مطلب: ۶۰۲۴۳۰

وزیر ارتباطات:

ایرانسل می‌تواند اولین اپراتور خدمات دیجیتال ایران باشد

ایرانسل می‌تواند اولین اپراتور خدمات دیجیتال ایران باشد

وزیر ارتباطات، بعدازظهر سه‌شنبه ۹ آذر، از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات، ارائۀ خدمات دیجیتال و غیره قرار گرفت.

دکتر عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، بعدازظهر سه‌شنبه ۹ آذر، از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات، راهکارهای هوشمند مبتنی بر فناوری‌های نوین و اقدامات در حوزۀ توانمندسازی کسب‌وکارهای دیجیتال، ارائۀ خدمات دیجیتال، تحقیق و توسعه، نوآوری و بومی‌سازی قرار گرفت.

همچنین هشتمین سایت ۵G، مدرسۀ روستای توحیدآباد خاش و سایت روستای آغوزدره افتتاح و کلنگ‌زنی مرکز دادۀ ایرانسل در غرب کشور، به صورت آنلاین انجام شد.

در این مراسم، همراهِ وزیر، رئیس رگولاتوری، مدیرعامل شرکت زیرساخت، مشاور وزیر در توسعه روستایی و سرپرست دفتر وزارتی حضور داشتند.

دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل: برای توسعۀ اقتصاد دیجیتال، تحقق دولت الکترونیک و تحول دیجیتال، در کنار وزارت هستیم.

وزیر ارتباطات خطاب به ایرانسل: شما همینجا زیرساخت‌های لبه فناوری را پیاده‌سازی کردید و نشان دادید که هر جا اراده کردید، توانستید کار و زندگی مردم را با فناوری تسهیل کنید.

متن کامل:
https://irancell.ir/b/288711/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.