کد مطلب: ۶۰۳۸۵۴

ایرانسل؛ حامی فرصت‌های برابر برای افراد دارای معلولیت

ایرانسل؛ حامی فرصت‌های برابر برای افراد دارای معلولیت

ایرانسل با هدف تلاش برای فراگیری و دسترسی‌پذیری خدمات دیجیتال، از برگزاری رویداد «فرد دارای معلولیت؛ فرصت‌های برابر» حمایت کرد.

ایرانسل با هدف تلاش برای فراگیری و دسترسی‌پذیری خدمات دیجیتال، از برگزاری رویداد «فرد دارای معلولیت؛ فرصت‌های برابر» حمایت کرد. این رویداد در ادامۀ پروژه‌های سرمایه‌گذاری اجتماعی (CSI) اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، توسط مؤسسۀ نیکوکاری رعد، ۱۲ آذر ۱۴۰۰، همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت، به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

رویداد «فرد دارای معلولیت؛ فرصت برابر» با این هدف برگزار شده تا توجه همگانی به این موضوع جلب شود که هر فرد به قدر توانمندی‌اش می‌تواند و باید در ساختن جامعه‌اش سهیم باشد و فرد دارای معلولیت، به جای تعریف شدن با معلولیتش، با مجموعه‌ای از توانمندی‌ها، احساسات و رویاهای خود شناخته شده و انسانی تعریف شود که باید در بستری بدون تبعیض، «برابر» با بقیه دیده شود.

در این رویداد، با اجرای بخش‌های مختلفی مانند سخنرانی، پنل کارشناسی و… تلاش شد تا در کنار آشنایی بیشتر با چهره‌های سرشناس دارای معلولیت، درک بهتر از مناسب‌سازی فرهنگی، با شعار «فرد دارای معلولیت؛ فرصت برابر»، پیگیری شود.

https://irancell.ir/b/288783/b

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.