کد مطلب: ۵۰۲۹۸۴

ایرانیکارت چیست؟

ایرانیکارت چیست؟

ایرانیکارت یک صرافی آنلاین است که به راحتی از طریق آن می‌توان نقد کردن درآمد ارزی خود را انجام دهید، برای افرادی که در خارج کشور زندگی می‌کنند وجه انتقال دهید و پرداخت‌های اینترنتی خود را انجام دهید.

برای کسانی که به نوعی با پرداخت‌های ارزی در ارتباط هستند ایرانیکارت نامی آشناست. شاید بارها و بارها نام شرکت ایرانیکارت را شندیده‌اید اما با خدمات و کار آن به صورت دقیق آشنایی ندارید. کار این کمپانی در اصل انجام انتقالات مالی در سراسر دنیا است. در این مقاله توضیح مختصری در مورد برند ایرانیکارت و خدمات این شرکت بیان خواهیم کرد.

معرفی وب‌سایت IraniCrad

سال‌هاست که به دلیل تحریم‌ها دسترسی به حساب‌های مالی بین‌المللی برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست. اما افرادی هستند که به نحوی کارشان با خارج از ایران در ارتباط است و برای دریافت درآمد خود و یا خریدهای آنلاین نمی‌دانند با چه روشی کار خود را پیش ببرند. در اصل ایرانیکارت یک صرافی آنلاین است که به راحتی از طریق آن می‌توان نقد کردن درآمد ارزی خود را انجام دهید، برای افرادی که در خارج کشور زندگی می‌کنند وجه انتقال دهید و پرداخت‌های اینترنتی خود را انجام دهید.

اما بد نیست بدانید که خدمات این شرکت به این موارد محدود نمی‌شود، اگر وارد وب‌سایت ایرانیکارت شوید و نگاهی به منوها بیاندازید متوجه خواهید شد که راه کارهایی برای تسریع فرآیند انتقالات مالی به شما ارائه می‌کند و در بسیاری از موارد روند کاری شما را تسهیل می‌کند. به عنوان مثال اگر شما یک فریلنسر هستید و نمی‌دانید که از چه طریقی باید یک حساب بین‌المللی برای خود ایجاد کنید، ایرانیکارت بیش از 10 روش جلوی راه شما قرار می‌دهد و انواع حساب‌ها را به نام خودتان باز می‌کند. در ادامه به دو مورد از کاربردی‌ترین خدمات ایرانیکارت اشاره می‌کنیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

همان‌طور که گفتیم خدمات ایرانیکارت نیاز بسیاری از افراد در مشاغل متفاوت را پوشش می‌دهد اما یکی از خدماتی که انتخاب یک وب‌سایت معتبر برای آن بسیار ضروری است، خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. بسیاری از افرادی که به نوعی اهل سرمایه‌گذاری و کار با بازارهای مالی هستند می‌توانند برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال به ایرانیکارت مراجعه کنند.

1 LqpTXGz

خرید انواع گیفت کارت

گیفت کارت‌ها، کارت‌های هدیه‌ای هستند که به منظور تسهیل فرآیند خریدهای اینترنتی در نظر گرفته می‌شوند. کمپانی‌های بزرگ خود به کاربرانشان این گیفت کارت‌ها را پیشنهاد می‌کنند به عنوان مثال برای خرید از آمازون می‌توانید از گیفت کارت آمازون استفاده کنید. همچنین گیمرها برای خرید بازی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌توانند گیفت کارت تهیه کنند. گیفت کارت‌ها معمولا انقضا ندارند و یا مدت زمان استفاده‌ی طولانی دارند. در ایران اما به دلیل نداشت دسترسی به حساب‌های مالی می‌توان از گیفت کارت استفاده کرد. شما می‌توانید تمامی گیفت کارت‌های مورد نظر خود را از ایرانیکارت سفارش دهید و با دریافت کد آن، خریدها را انجام دهید.

کلام آخر

در این مقاله به صورت مختصر خدمات ایرانیکارت را توضیح دادیم اما خدمات این شرکت به این چند مورد محدود نمی‌شود برای آشنایی کامل به خدمات ایرانیکارت می‌توانید به وب سایت با آدرس iranicard.ir مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.