کد مطلب: ۳۲۶۱۹۰

ایران میزبان نمایندگان تعاون ۳۰ کشور جهان

ایران میزبان نمایندگان تعاون ۳۰ کشور جهان

رییس اتاق تعاون ایران اعلام کرد: ایران میزبان نمایندگان تعاون ۳۰ کشور جهان خواهد بود که این موضوع با وجود تحریم‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

بهمن عبدالهی در یک نشست خبری با اعلام برگزاری سیزدهمین اجلاس بین المللی تعاون در آسیا و اقیانوسیه در روزهای ۵ تا ۹ آذرماه سالجاری گفت: ایران در این اجلاس میزبان نمایندگان تعاون ۳۰ کشور جهان خواهد بود که این موضوع با وجود تحریم‌ها از اهمیت مناسبی برخوردار است.

به گزارش تجارت‌نیوز،رییس اتاق تعاون ایران اظهارداشت: عمده کشورهای شرکت کننده از آسیا، اروپا، آفریقا، آمریکای شمالی و جنوبی هستند. عبدالهی ادامه داد: تاکنون حضور ۱۵۰ شرکت کننده خارجی قطعی شده و ما در این اجلاس ظرفیت‌های بخش تعاون ایران را به کشورهای شرکت کننده معرفی خواهیم کرد.

وی افزود: از سویی به دنبال ایجاد بازارهای جدید صادراتی برای تعاونی‌ها خواهیم بود و در این راستا روش‌های جدید تامین مالی و کسب‌وکار دنیا به تعاونی‌ها آموزش داده می‌شود.

رییس اتاق تعاون ایران درباره تفاهم‌نامه‌ها و روند مذاکرات در این اجلاس تاکید کرد: با دو کشور هند و سریلانکا تفاهم نامه همکاری خواهیم داشت و در کنار ان نیز نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون را برگزار می‌کنیم. همچنین با حضور نمایندگان استانی بخش تعاون فرصت مناسبی برای مذاکره و امور تجاری خواهیم داشت. عبدالهی ادامه داد: بخش تعاون در زمینه شکست تحریم‌ها می‌تواند در بورس وارد شده و در زمینه خرید و فروش نفت فعالیت کنند.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.