کد مطلب: ۶۱۹۸۶۴

آغاز دسترسی۲۵۰ روستا به اینترنت پرسرعت ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

آغاز دسترسی۲۵۰ روستا به اینترنت پرسرعت ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در آیین رونمایی از دسترسی ۱۰۰۰ روستا به شبکۀ ملی اطلاعات، از ایرانسل برای توسعه ارتباطات روستایی تقدیر کرد.

سایت ارتباطی روستایی ایرانسل در دهستان سیاخ دارنگون استان فارس، با فناوری LTE-Pro، به نمایندگی از۲۵۰سایت ارتباطی روستایی ایرانسل،۳بهمن، همزمان با زادروز حضرت زهرا (س)، در «آیین رونمایی از اتصال۱۰۰۰روستای بالای۲۰خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات» توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل به صورت آنلاین افتتاح شد.

وزیر ارتباطات در این مراسم، از دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و مجموعۀ کارکنان ایرانسل که در راه‌اندازی ارتباطات روستایی بسیار فعالانه ایفای نقش کرده‌اند، تقدیر و با اشاره به حضور در یک کلاس آنلاین بر بستر داناپلاس، از ایرانسل برای راه‌اندازی این پلتفرم، تشکر کرد.

در پروژۀ اتصال این ۱۰۰۰روستا، ضمن ارتقای سایت‌های موجود، ۴۸۹سایت جدید نیز راه‌اندازی شده که۸۶سایت جدید توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و پیشرو در توسعۀ ارتباطات پهن‌باند روستایی،۲۳سایت جدید توسط همراه اول و۳۸۰سایت جدید نیز توسط های‌وب راه‌اندازی شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.