کد مطلب: ۴۸۹۳۴۹

باخت ترامپ در انتخابات آمریکا چقدر جدی است؟

چرخش بازار‌ها به سمت پیروزی بایدن / نشانه‌های باخت ترامپ در بازار طلا، دلار و سهام

چرخش بازار‌ها به سمت پیروزی بایدن / نشانه‌های باخت ترامپ در بازار طلا، دلار و سهام

باخت ترامپ در انتخابات آمریکا چقدر جدی است؟ رفتار بازارهای جهانی نشان می‌دهد احتمال باخت ترامپ در این انتخابات به شدت افزایش یافته است. گزاره‌ای که از غروب امروز قوی و قوی‌تر شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص داوجونز منفی شده، قیمت جهانی طلا افزایش یافته، شاخص ارزش دلار نزولی شده و بیت کوین هم پس از توییت‌های تهدیدآمیز ترامپ روند صعودی به خود گرفت. شاید هرکدام از این‌ها نشانه‌هایی برای باخت ترامپ در انتخابات آمریکا باشد.

با منفی شدن شاخص داوجونز و نزدک شاید اولین نشانه‌های باخت ترامپ در حال ظهور باشد.

1 11

اما علاوه بر بازار سهام، در بازار طلا و دلار نیز نشانه‌هایی مبنی بر برد احتمالی بایدن به چشم می‌خورد.

قیمت طلا در ساعت 19 امروز پنج دلار دیگر افزایش یافته است. اقتصادنیوز در این مورد توضیح داده است: دلیل این افزایش قیمت طلا را می‌توان در افزایش شانس بایدن برای پیروزی در انتخابات دید. نکته‌ای که به خوبی در بنگاه‌های شرط بندی نیز مشهود است. طبق آخرین آمار شرط‌بندی دقایق پیش، شانس بایدن برای پیروزی در انتخابات 82.9 درصد شد.علاوه بر چرخش ایالت ویسکانسن، میشگان نیز به نفع بایدن چرخیده است. در صورتی که بایدن موفق به حفظ وضعیت خود در دو ایالت میشیگان و ویسکانس شود و نودا را از دست ندهد او پیروز انتخابات 2020 آمریکا می‌شود.

دلیل روی خوش طلا به بایدن به این دلیل است که بایدن سیاست‌های فوق انبساتی را در صورت انتخاب، جهت احیای اقتصاد و مقابله با کرونا برنامه‌ریزی کرده است. سیاست‌های مانند بهبود زیرساخت‌های سبز در آمریکا و کمک‌های مالی پر هزینه. از دید سرمایه‌گذاران سرمایه‌گذاران دولت بایدن با این سیاست‌ها نرخ تورم را بالا خواهد برد و در نتیجه دارایی‌هایی مانند طلا که خاصیت پناه‌گاهی دارند جذاب می‌شوند. در مقابل شاخص دلار با ارزش تضعیف شده رو به کاهش می‌رود.

شاخص دلار به همین دلیل از صعود چشمگیر خود پایین آمده و اکنون 0.07 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، واکنش بیت کوین نیز قابل توجه است. سایت خبری بااقتصاد دقایقی پیش گزارش داد: قیمت بیت کوین با توئیت های تهدیدآمیز ترامپ علیه بایدن از مرز 14 هزار و 200 دلار هم گذشت.

آخرین نتیجه انتخابات را در گزارش نتیجه انتخابات آمریکا ملاحظه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یه ساعت پیش بازار تبریز بودم دلار زیر ۱۹۰۰۰تومن خریدارنداشت ???

  • ناشناس

    آرزوی پیروزی برای ترامپ دارم چون واقعا بهترین مرد جهان هست دوستش دارم ازته دل

  • Sam

    ترامپ رییس جمهورها 4 سال آینده آمریکاس، اگر ساختار حاکمیتی آمریکا رو میشناختید میدونستید انتخابات کاملا فرمالیته هست و تمام این بازی های انتخاباتی در جهت چند هدف انجام میشه، در ضمن اینکه کی رییس جمهور آمریکا بشه هیچ تأثیر دائمی بر مملکته حال حاضره ما نمیذاره، ارزش ریال بنا به دلایل بنیادی خیلی کم شده و این نوسانات قیمتی در ارز خارجی و طلا بخاطر جو هیجانیه و کاملا ناپایداره، تا وقتی اتفاقاتی اساسی برای بالارفتن ارزش ریال نیفته وضع بدتر میشه که بهتر نمیشه

  • ناشناس

    مشکل ما مدیران خودمون هستن

  • ناشناس

    با این سیاستی که ایران داره فرقی نداره کی بیاد،چون توافقی نمیکنن با امریکا،من نمیدونم چرا اگه توافق بشه چه ضرری به مملکت میرسه،دیگه بیشتر از این؟؟؟؟؟

  • علاءالدین

    عجله نکنید والکی نظر ندهید .هنوز پاییز تمام نشده جوجه را آخر پاییز میشمارند .چه ترامپ و چه بایدن .سگ زرد برادر شغال است . به مملکت خودمون برسیم مردم را با این چرت وپرتها سرگرم نکنید.

  • ناشناس

    به نظر من که ترامپ و بایدم هیچ فرقی باهم نمیکنن و دوتاشون آمریکای اند هیچ گلی هم به سرمون نمیزنند

  • فرزاد

    تنها لذتی که میتونیم از پیروزی بایدن ببریم اینه که اون عده بی وجدانی که با گرانی دلار و طلا و خودرو روی مردم فشار اوردن تو قسمت سکته ای ها ببینیم. تا درس عبرتی بشه واسشون

  • Sam

    من هر چی پول با بدبختی جمع کرده بودم طلا خریدم رو یک میلیون و پانصد با اومدن بایدن طلا چقد پاییین میاد لطفا بهم بگید من دلال نبودم فقط پول زحمت کشیده ام را. دادم طلا که ارزش پولم نره حالا خیلی پشیمون هسم

  • ناشناس

    بنظرم هرچه قرونی و دلار بالا رفت و پایین امد از داخل کشور است تحریمها اثر دارد ولی نه تا این‌حد حداقل چند سالی باید بگذرد تا اثر داشته باشد ارزش پول ما داشت به صفر میرسید خلاصه پیروزی بایدن اگر هم اثر بگذارد ولی موقتی در کل بهتر از ترامپ دیوونه که باکل دنیا مشکل داشت