کد مطلب: ۴۳۱۹۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آنالیز بازارها در هفته پایانی بهمن ماه / پیشتازی طلا از دیگر بازارها / سکه به رکورد مهر ماه سال گذشته نزدیک شد

آنالیز بازارها در هفته پایانی بهمن ماه / پیشتازی طلا از دیگر بازارها / سکه به رکورد مهر ماه سال گذشته نزدیک شد

بازارفلزات طلایی در هفته پایانی بهمن ماه توانستند در بازدهی پیشتاز باشند به نحوی که طلا 18 عیار رشد شش درصدی را به ثبت رساند، اما دلار با رشد 2.5 درصدی کمترین بازدهی را داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بررسی عملکرد بازارها در هفته پایانی بهمن ماه نشان می‌دهد فلزات زردرنگ رشد بیشتری نسبت به دیگر بازارها داشته‌اند و بورس نیز نسبت به هفته قبل رشد بیشتری کرده است.

بازار طلا 18 عیار که در هفته گذشته رشد 1.9 درصدی داشت، در این هفته توانسته به رشد شش درصدی برسد.

قیمت هر گرم طلا در روز 24 بهمن ماه معادل 517 هزار تومان بود که در این هفته با 30 هزار تومان افزایش برای هر گرم به رقم 548 هزار تومان رسیده است.

پس از طلا، سکه بیشترین بازدهی را به ثبت رسانده و رشد 350 هزار تومانی داشته است.

قیمت هر عدد سکه امامی در هفته قبل پنج میلیون و 72 هزار تومان بوده که با رشد پنج درصدی به رقم پنج میلیون و 330 هزار تومانی در پایان معاملات روز پنجشنبه اول اسفند ماه رسیده است. این رقم به رکورد مهر ماه سال گذشته که بازارهای مالی رشد زیادی داشتند بسیار نزدیک است.

براساس داده‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل بازار سرمایه این هفته با رشد بیش از 19 هزار واحدی روی سطح 478 هزار و 755 واحدی قرار گرفت که نشان می‌دهد این بازار در هفته پایانی بهمن ماه رشد 4.2 درصدی داشته است.

این شاخص در پایان معاملات هفته گذشته روی سطح 459 هزار و 79 واحدی قرار گرفت.

دلار صرافی ملی اما همانند هفته گذشته 350 تومان افزیش قیمت داشت که رشد 2.5 درصدی هفته قبل را تکرار کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی صرافی ملی قیمت دلار آمریکا در روز 25 بهمن ماه 13 هزار و 850 تومان بوده که در این هفته با شکستن سد 14 هزار تومانی به رقم 14 هزار و 200 تومانی رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.