کد مطلب: ۳۸۷۵۷۱

درستی اظهار کرد:

بازار تلفن همراه کمبودی ندارد

بازار تلفن همراه کمبودی ندارد

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل با اشاره به وجود ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تلفن همراه فروخته نشده در بازار گفت: اگر شرکت‌های واردکننده تلفن‌همراه سهم بازار را تامین کنند، امیدواریم بازار تلفن همراه با کمبود کالا مواجه نشود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابراهیم درستی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن‌همراه و لوازم جانبی با بیان اینکه تعداد ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تلفن همراه فروخته نشده در بازار وجود دارد، گفت: اگر شرکت‌های واردکننده تلفن‌همراه که ثبت سفارش انجام داده‌اند سهم بازار را تامین کنند، امیدوار هستیم بازار تلفن همراه با کمبود کالا مواجه نشود.

درستی با تاکید بر اینکه واردات گوشی مسافری معایبی را به دنبال دارد، گفت: حتی واحد‌های صنفی نیز در شرایط فعلی تمایل دارند کالای مورد نیاز خود از طریق شرکت‌های واردکننده تلفن‌همراه تامین کنند چراکه خدمات پس از فروش و مسائل مربوط به آن نسبت به واردات مسافری منطقی‌تر است.

اتحادیه موافق تداوم طرح رجیستری

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن‌همراه و لوازم جانبی در پایان با اشاره به جلسه صبح روز یکشنبه شانزده خردادماه میان این اتحادیه و مسئولان ذی‌ربط با هدف رصد بازار تلفن‌همراه اظهار کرد: در این جلسه مقرر گردید که در صورت عدم تامین سهم بازار، تدابیر دیگری اندیشیده شود تا اولا بازار تامین شده و در ثانی اجرای طرح رجیستری ادامه پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.