کد مطلب: ۴۰۷۰۰۲

رئيس اتحاديه طلا در گفتگو با تجارت‌نيوز:

پيش‌بينی قيمت طلا تا پايان ماه صفر / بازار طلا تا پايان هفته تعطيل است

پيش‌بينی قيمت طلا تا پايان ماه صفر / بازار طلا تا پايان هفته تعطيل است

رئيس اتحاديه طلا می‌گويد: به دليل نزدیک بودن تعطيلات پايان صفر بازار طلا هم به طور كلی تا پايان اين هفته تعطيل است. از اين رو قيمت طلا و سكه تغيير چندانی نخواهد كرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،در هفته‌ای که گذشت بازارهای طلا و سهام همان روند نزولی قبلی خود را تکرار کردند و دلار هم که هفته پیش از آن، یک روند بدون تغییر داشت به مانند دیگر بازارها لباسی به رنگ قرمز به تن کرد.

در هفته گذشته بازارها چنین وضعیتی داشتند؛ بورس بازدهی منفی ۱٫۲ درصد، دلار بازدهی منفی ۱٫۷۵ درصد ، طلا بازدهی منفی ۲٫۸ درصد و سکه هم بازدهی منفی سه درصد. اما برای هفته نیمه تعطیل پیش‌رو بازار طلا و سکه چه وضعیتی قابل پیش‌بینی است؟

قیمت طلا و سکه دوباره ارزان می‌شود

در همین حال رئيس اتحاديه طلا تهران در پاسخ به اين پرسش كه قيمت طلا تا پايان هفته چه روندي خواهد داشت؟ به تجارت نيوز گفت: بازار طلا به طور كلي تا پايان اين هفته تعطيل است. از اين رو قيمت طلا و سكه تغيير چندانی نخواهد كرد. بنابراين در اين هفته نمی‌توان پيش‌بينی دقيقی درباره قيمت سكه و طلا داشت.

ابراهيم محمدولی افزود: در ماه صفر تقاضا برای خريد طلا به طور چشمگيری كاهش يافته و از طرفی تولیدکنندگان هم برای ساخت طلا دست نگه داشته‌اند. ممکن است تا پايان اين هفته قيمت طلا و سكه به طور جزئی دوباره ارزان شود.

او با اشاره به آخرين معاملات قيمت طلا اظهار كرد: براساس آخرین معاملات انجام شده روز پنج‌شنبه، دوم آبان هر قطعه سكه تمام بهار آزادي سه ميليون و ٨٨٠ هزار تومان، هر قطعه طرح قديم به قيمت سه ميليون و ٨٥٠ هزار تومان، هر قطعه نيم سكه يك ميليون و ٩٩٠ هزار تومان و ربع سكه نيز يک ميليون و ١٩٠ هزار تومان معامله شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.